Gå til innhold

Hva burde bli fikset på i Halo 3 før release?


XtaZ

Anbefalte innlegg

Hve mener dere? Personlig synes jeg:

 

1. Fikse delayen på sniperen!

2. Gjøre raketter, granater og alt annet eksplosivt kraftigere.

3. Gjøre mongoosen litt raskere.

4. Gjøre BRen et hakk kraftigere. Spesielt over distanser.

5. Fikse den lange loadetiden med bluescreen som kommer når noen på det andre laget forlater spillet. Den varer jo i flere minutter noen ganger! :thumbdown:

6. Fjerne den pipelyden på trip minen og også legge den til på alle brettene.

7. Øke aim følsomheten på turreten og missile launcheren. Vet de skal være tunge og minske gå farten littegrann. Men å snu seg litt kjappere burde jo ikke være noen sak for Master Chief som trossalt kan løfte opp biler og velte tanks :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du spiller vell beta da kan jeg tenke meg! :)

Lurer bare på en ting, er det auto-aim? Isåfall, kan man skru det av?

Hater når du har siktet på noen så springer det en eller annen forbi og siktet fyker etter :hrm:

8663783[/snapback]

Du vet at du skal drepe de som siktet følger etter ja? :p Mindre autoaim i tre'ern, men går ikke an å skru av. Bare tulla. Det går an.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Du spiller vell beta da kan jeg tenke meg! :)

Lurer bare på en ting, er det auto-aim? Isåfall, kan man skru det av?

Hater når du har siktet på noen så springer det en eller annen forbi og siktet fyker etter :hrm:

8663783[/snapback]

 

 

Ja går ann å skru av auto-aim heldigvis :) Bare å gå inn på kontroller instillinger å skru den av

Lenke til kommentar
Hve mener dere? Personlig synes jeg:

 

1. Fikse delayen på sniperen!

2. Gjøre raketter, granater og alt annet eksplosivt kraftigere.

3. Gjøre mongoosen litt raskere.

4. Gjøre BRen et hakk kraftigere. Spesielt over distanser.

5. Fikse den lange loadetiden med bluescreen som kommer når noen på det andre laget forlater spillet. Den varer jo i flere minutter noen ganger!  :thumbdown:

6. Fjerne den pipelyden på trip minen og også legge den til på alle brettene.

7. Øke aim følsomheten på turreten og missile launcheren. Vet de skal være tunge og minske gå farten littegrann. Men å snu seg litt kjappere burde jo ikke være noen sak for Master Chief som trossalt kan løfte opp biler og velte tanks  :cool:

8663696[/snapback]

 

1. grunnen til at det er delay er at den skal være litt mer balansert enn i toeren da

2. synes de er kraftige nok, er jo rene granatfesten til tider

4. synes den er ganske bra jeg? mulig den kunne vært litt bedre på langt hold, men synes den er helt ok sånn den er nå

6. lyden er ganske ekkel når du kjører, men er nok pga balanse her også, er jo tross alt utrolig vanskelig se om du kommer i fart

Lenke til kommentar

Eneste negative jeg kan komme på er at Trip Mine suger kakk. Den lyser jo opp alt som er og kan lett ungås - selv med bil. I tillegg lager lyd som er lett å høre. Det hadde vært mye kulere om den hadde vært nesten usynlig, slik at folk også kunne tråkket på den.

 

Ellers er alt perfection. :)

Lenke til kommentar
Eneste negative jeg kan komme på er at Trip Mine suger kakk. Den lyser jo opp alt som er og kan lett ungås - selv med bil. I tillegg lager lyd som er lett å høre. Det hadde vært mye kulere om den hadde vært nesten usynlig, slik at folk også kunne tråkket på den.

 

Ellers er alt perfection. :)

8664967[/snapback]

Aha, men den trenger jo ikke plasseres på de mest åpenbare steder, skjønneru'.

En lur plass er ved snipern i basen til fienden, eller der de lander i man-cannon. Ellers fikk jeg nylig en nice double kill (inkludert bombemann) ved å slenge den foran en bil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Granatene er fine, men den Brute Shot er veldig svak syns jeg, krever jo mange skudd i ryggen på en fyr for å drepe.

 

Mongoosen kunne gått vært raskere ja. :p Og lyden på Trip mine er bare tøff ;D

Lenke til kommentar
Granatene er fine, men den Brute Shot er veldig svak syns jeg, krever jo mange skudd i ryggen på en fyr for å drepe.

 

Mongoosen kunne gått vært raskere ja. :p Og lyden på Trip mine er bare tøff ;D

8669741[/snapback]

 

Ja godt poeng :thumbup: Bruteshoten er svak!

Lenke til kommentar

Brute kunne trengt en liten boost ja. Og jeg nekter å kjøre mer på valhalla om de tar vekk pipelyden :p Er ille nok som det er med sniper, missile pod og spartan laser. Men siden "gode" spillere liker å putte de hersens tingene bak ting som jeg vil gjemme meg bak er det greit å vite om man blir roadkill om man svinger til høyre bak steinen for å komme unna spartan laser.

 

Syns snipern er bra jeg, det krever litt nå og man kan ikke utnytte delay for å få lette kills.

 

Ikke buff BR, jeg sliter nok med folk som Oxidia som det er >.< Pluss, den er ganske bra. Lang distance så detter den litt etter, men det er bare bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

BR = Brute Rifle? :hmm: Ikke spilt så mye :p

 

 

Men var så bra her om dagen på Valhalla. Tok mina, hoppa til midten i la den rett under den bakketoppen på midten. Sa til kameraten min som var på besøk "Hører du bilen? Den kjører sikker på mina :D"

Den hoppa jammen meg rett på den, landa mitt oppå og 3 stk døde.

Lenke til kommentar

1. Synest de kan fikse en kul animasjon når du setter på bobleskjoldet. Slik som vi ser i traileren. Nå bare detter den ut av kroppen.

 

2. Synest også den minen funker dårlig. Lyden kan de godt ta bort. Minen lyser godt nok allerede..

 

3. Har de tatt vekk varmesøkende på rockerlaunchen? Hakke fått testet den enda, men har hørt rykter om at de har fjernet den varmesøkende. det vil i så fall være trist. Mye kulere å ta en bil med rocked enn laserdritten..

 

4. Ta bort den irriterende lyden som gjør at du snakker i headsettet og ikke gjennom tven. Det trenger bare være et lite pip! den lyden er alt for lys og høy. Sikker på at den er skadelig!

 

Altså lite de trenger å fikse på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
3. Har de tatt vekk varmesøkende på rockerlaunchen? Hakke fått testet den enda, men har hørt rykter om at de har fjernet den varmesøkende. det vil i så fall være trist. Mye kulere å ta en bil med rocked enn laserdritten..

8670613[/snapback]

Den er der den

Lenke til kommentar
3. Har de tatt vekk varmesøkende på rockerlaunchen? Hakke fått testet den enda, men har hørt rykter om at de har fjernet den varmesøkende. det vil i så fall være trist. Mye kulere å ta en bil med rocked enn laserdritten..

8670613[/snapback]

Den er der den

8670661[/snapback]

Nope, den er tatt vekk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...