Da_Assassin Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg har ett anlegg på rommet som jeg har tenkt å fortsette å bruke, men tenkte siden jeg har et lydkort som har en utgang til, å koble til noen Logitech høytallere. Jeg har på en annen pc i huset noen Logitech høytalere m/sub og 4 satelitter. Dette er av den "gamle" typen, ikke den nye serien. Dvs. den gamle serien har "runde" sub's og den nye har en firkanta kloss... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Og hvor har den planen vondt? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 vel... glemte jeg å skrive det *mumle*, litt trøtt... uff... jo saken er det at jeg lurte på om noen visste hvor jeg eventuelt kunne få kjøpt høytalere av den gamle serien... er det på den nye serien en hendig volumkontroll m/ headsett utgang? Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hendig volumkontroll..ja, headsett.. vet ikke Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei, det er ikke en "hendig" volumkontroll med Headsett uttak på den nye serien. Jeg syntes dette er dumt, for hver gang jeg skal bruke headsett så må jeg krabbe ned bak pcaen og plugge i den forbanna ledningen Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvis dere sliter med a fa til en "hendig" headsetutgang, sa kan dere kjope en enkel Media Hub fra f.eks Biltema. Har en selv, veldig praktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå