Gå til innhold

Under 18. Kan jeg ha et visakort for web?

Thor.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som er det samme som DnB NOR... Hurra...

9353278[/snapback]

Haha, du gjorde virkelig et sjakktrekk med bytte av bank der!

9354164[/snapback]

Er det verdensmesterskap i kverulering her eller? Med Nordlandsbanken fikk jeg VISA i, og i DNB NOR fikk jeg det ikke. Vanskeligere er det vel ikke. Samme faen for meg om Nordlandsbanken er eid av DNB NOR? Hva i svarte har det med saken å gjøre når de kjører en forskjellig policy?

Lenke til kommentar

Jeg fikke VISA Classic av DNB Nor i går! Måtte bare ha underskrift av foreldre, så var det ingen problem :)

Det koster dog 275 kr i året, i motsetning til Electron som er gratis. Jeg kunne heller ikke bare bytte om Electron kontoen til VISA kort, jeg måtte opprette en ny konto, for så å overføre penger via nettbank..

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Fordi policyene i prinsippet skal være det samme? Og fordi Nordlandsbanken ikke har så fryktelig mye fint å tilby - bortsett fra dette da? Men for all del, flott at det fungerer for deg, og du fikk det du ønsket.

9355445[/snapback]

Det eneste jeg trengte var et VISA-kort. Grunnen er at jeg spiller poker og handler litt på nett.

Jeg fikke VISA Classic av DNB Nor i går! Måtte bare ha underskrift av foreldre, så var det ingen problem :)

Det koster dog 275 kr i året, i motsetning til Electron som er gratis. Jeg kunne heller ikke bare bytte om Electron kontoen til VISA kort, jeg måtte opprette en ny konto, for så å overføre penger via nettbank..

9355451[/snapback]

Aha. Kult, gikk du i en bank da? Du ringte ikke å spurte? Du får altså kortet i ditt navn? :)

Lenke til kommentar
Aha. Kult, gikk du i en bank da? Du ringte ikke å spurte? Du får altså kortet i ditt navn? :)

9356076[/snapback]

Jeg var nede hos DNB Nor ja, og jeg ringte ikke nei. Det har seg sånn at banken må se at eventuelle forelder skriver under! Og jeg får kortet i mitt navn, men i pappas nettbank :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...