PlatinumFlyer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Som er det samme som DnB NOR... Hurra... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Som er det samme som DnB NOR... Hurra... 9353278[/snapback] Haha, du gjorde virkelig et sjakktrekk med bytte av bank der! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Som er det samme som DnB NOR... Hurra... 9353278[/snapback] Haha, du gjorde virkelig et sjakktrekk med bytte av bank der! 9354164[/snapback] Er det verdensmesterskap i kverulering her eller? Med Nordlandsbanken fikk jeg VISA i, og i DNB NOR fikk jeg det ikke. Vanskeligere er det vel ikke. Samme faen for meg om Nordlandsbanken er eid av DNB NOR? Hva i svarte har det med saken å gjøre når de kjører en forskjellig policy? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fordi policyene i prinsippet skal være det samme? Og fordi Nordlandsbanken ikke har så fryktelig mye fint å tilby - bortsett fra dette da? Men for all del, flott at det fungerer for deg, og du fikk det du ønsket. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jeg fikke VISA Classic av DNB Nor i går! Måtte bare ha underskrift av foreldre, så var det ingen problem Det koster dog 275 kr i året, i motsetning til Electron som er gratis. Jeg kunne heller ikke bare bytte om Electron kontoen til VISA kort, jeg måtte opprette en ny konto, for så å overføre penger via nettbank.. Endret 25. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fordi policyene i prinsippet skal være det samme? Og fordi Nordlandsbanken ikke har så fryktelig mye fint å tilby - bortsett fra dette da? Men for all del, flott at det fungerer for deg, og du fikk det du ønsket. 9355445[/snapback] Det eneste jeg trengte var et VISA-kort. Grunnen er at jeg spiller poker og handler litt på nett. Jeg fikke VISA Classic av DNB Nor i går! Måtte bare ha underskrift av foreldre, så var det ingen problem Det koster dog 275 kr i året, i motsetning til Electron som er gratis. Jeg kunne heller ikke bare bytte om Electron kontoen til VISA kort, jeg måtte opprette en ny konto, for så å overføre penger via nettbank.. 9355451[/snapback] Aha. Kult, gikk du i en bank da? Du ringte ikke å spurte? Du får altså kortet i ditt navn? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Aha. Kult, gikk du i en bank da? Du ringte ikke å spurte? Du får altså kortet i ditt navn? 9356076[/snapback] Jeg var nede hos DNB Nor ja, og jeg ringte ikke nei. Det har seg sånn at banken må se at eventuelle forelder skriver under! Og jeg får kortet i mitt navn, men i pappas nettbank Endret 25. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå