bo00 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mora mi skal kjøpe bærbar. Den skal vell mest brukes til epost se film, surfe på inet og kontor bruk. Må ha: -bluethoot -widesreen -kortleser -1 gb ram -trådløst nett takker for alle svar! Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Easy, http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46501 Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mora mi skal kjøpe bærbar. Den skal vell mest brukes til epost se film, surfe på inet og kontor bruk. Må ha: -bluethoot -widesreen -kortleser -1 gb ram -trådløst nett takker for alle svar! 8663260[/snapback] Den andre laptopen er god den, men hvorfor gå til maks av budsjett, når noe som er billigere holder langt for kravene . Større skjerm for filmer også. Ikke fult så god ytelse som andre laptopen, men for de kravene som epost, film, surfe, og kontor bruk er denne mer enn god nok Link Lenke til kommentar
zonko Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei, man trenger ikke gå så høyt for å tilfredsstille kravene. Du nevner ikke hvor stor skjerm du vil ha, og hvor mye du vil drasse på den rundt. Jeg vil likevel legge fram forslag om denne, som er fint spesifisert til din bruk. Prosessoren er god, og sammen med et integrert skjermkort gir det en god garanti for ei støyfri maskin. Skjermen her er 14,1, og ganske så lett. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er også ute etter en amskin i denne prisklassen, men vil ha mest mulig spillytelse for pengene, og det meste annet sommer i annen rekke... Er det noen som har forslag der? Har sett på den nye 14,1" zeptoen, men selv om jeg er kjip på konfigurasjonen blir den for dyr... Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er også ute etter en amskin i denne prisklassen, men vil ha mest mulig spillytelse for pengene, og det meste annet sommer i annen rekke... Er det noen som har forslag der?Har sett på den nye 14,1" zeptoen, men selv om jeg er kjip på konfigurasjonen blir den for dyr... 8664806[/snapback] Anbefalte akkurat denne pcen til en annen på en annen tråd.... se på den Link God laptop for pengene, har selv versjonen før den (se signatur) med integrert skjermkort (dugger ikke til spilling, angrer at jeg ikke kjøpte denne) og annerledes hovedkort, men samme modell og alt ellers. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er også ute etter en amskin i denne prisklassen, men vil ha mest mulig spillytelse for pengene, og det meste annet sommer i annen rekke... Er det noen som har forslag der?Har sett på den nye 14,1" zeptoen, men selv om jeg er kjip på konfigurasjonen blir den for dyr... 8664806[/snapback] Anbefalte akkurat denne pcen til en annen på en annen tråd.... se på den Link God laptop for pengene, har selv versjonen før den (se signatur) med integrert skjermkort (dugger ikke til spilling, angrer at jeg ikke kjøpte denne) og annerledes hovedkort, men samme modell og alt ellers. 8664984[/snapback] Såvidt jeg ser har den et GF7300 og det er vel litt lite egnet hvis han ønsker høyest mulig spillytelse, hvis ikke jeg tar helt feil. Sats ihvertfall på en med et ATi X1600, GF7600 eller bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå