Gissan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Heihei! Prøver meg med et hundebilde igjen, jeg da.. Hva synes dere? Funker det? Eneste jeg har gjort i etterbehandlingen, er beskjæring. Red.: Ser at det er en aning dårlig fokusert. Det er nok under justering av størrelsen det har skjedd, for bildet er skarpere i full størrelse. Endret 21. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Sikkert et fint albumbilde 8663127[/snapback] Og det fungerer ikke som noe annet enn et albumbilde? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dårlig komposisjon, altfor lite luft i blikkretningen. Er mer bak hodet. Teknisk ser det bra ut, fine farger, fin dybdeskarphet osv, men bildet er ikke noe interessant. Kan få litt mer liv i bikkja. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Og det fungerer ikke som noe annet enn et albumbilde? 8663142[/snapback] Jo, det kan godt hende det gjør det. Men er ikke så mye å gi "kritikk" på. Det er relativt likt de andre bildene du har tatt. Jeg ville kanskje prøvd på en litt mer spennende vinkel og et annet utsnitt, og kanskje litt skarpere bilde. Det blir litt mørkt og lite spennende. Utrolig søt hund, da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg er fremdeles enig med meg selv i at du burde vaske den før du knipser Bildet som kommer på veggen I og med at blisset er så hvitt forsterker det bare at brystet er møkkete. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sikkert et fint albumbilde 8663127[/snapback] Og det fungerer ikke som noe annet enn et albumbilde? 8663142[/snapback] Nei, dette er vel kun interessant viss du kjenner bikkja. Ser ut som om du berre har retta kameraet mot hunden og knipsa. Ser ikkje ut som om det er tenkt noke spesielt rundt komposisjon eller formidling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå