Demantios Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 En gutt og ei jente kjører på en motorsykkel i over 90km/t. De kjører ned en nedoverbakke da gutten plutselig merker noe. Han: Faen! Jeg mangler bremser! Hun: Hva?! Han: Ikke noe problem... Jeg bare bremser ned med girene. (motorsykkelen stopper opp) Hun: Puh.. Enda godt at det ikke var ei jente som skrev denne historien. Han: Ja, for da hadde jeg vært dau nå. Hun: Mhm.. ekte kjærlighet my ass! I avisen neste dag: Prisene på agurk stiger fortsatt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 You have failed at the funny! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Du har ikke lest originalen? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hehe, er så lei den historen. Alle driver å har den på piczo sidene sine eller diverse profiler. Denne var litt morsom, men det var bare fordi jeg tenkte på orginalen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Tenker du på den der typen ofrer seg for at dama skal leve? edit: den var fremdeles ikke spesiellt morsom Endret 21. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan vi som lever under en stein og bare titter frem av og til kanskje få en titt på denne originalen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Originalen: Ekte Kjærlighet (sant også faktisk) En jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t. Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd. Gutt: Nei, det er gøy. Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt. Gutt: Så si du elsker meg. Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå! Gutt: Gi meg en klem. Jenta: gir ham en klem Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg. I avisen neste dag: En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket. To personer satt på, bare den ene overlevde. Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø. Hvis du elsker noen så mye!!!!, ta og kopier dette og ha det på din profil også! Denne er en landeplage, må rive meg i håret hver gang jeg leser den Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 http://www.snopes.com/horrors/traffic/helmet.asp Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Å bu hu ... Litikke fjortis, da! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 En gutt og ei jente kjører på en motorsykkel i over 90km/t.De kjører ned en nedoverbakke da gutten plutselig merker noe. Han: Faen! Jeg mangler bremser! Hun: Hva?! Han: Ikke noe problem... Jeg bare bremser ned med girene. (motorsykkelen stopper opp) Hun: Puh.. Enda godt at det ikke var ei jente som skrev denne historien. Han: Ja, for da hadde jeg vært dau nå. Hun: Mhm.. ekte kjærlighet my ass! I avisen neste dag: Prisene på agurk stiger fortsatt! 8662863[/snapback] Hah! Så elskverdig. Jeg hater den historien så intenst. Den er så jævla fjortis og urealistisk at det er helt utrolig... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) hehe. synes den var bra jeg (den første). Kunne kutta ut den nest siste linja "kjærlighet my ass", men. Endret 22. mai 2007 av Darx Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "En bil med "kule" folk var og kjørte så det holdt ute på vegen. En jente som satt bak ble litt redd og sa at beltet var viktig, hun brukte det selv. Men ingen av vennene ville høre. Neste dag i avisen: Bil krasjet i tre, alle pasasjerene døde på stedet bortsett fra en jente som ble kvelt av bilbeltet." Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 "En bil med "kule" folk var og kjørte så det holdt ute på vegen.En jente som satt bak ble litt redd og sa at beltet var viktig, hun brukte det selv. Men ingen av vennene ville høre. Neste dag i avisen: Bil krasjet i tre, alle pasasjerene døde på stedet bortsett fra en jente som ble kvelt av bilbeltet." 8681620[/snapback] haha^^ jeg lo Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "En bil med "kule" folk var og kjørte så det holdt ute på vegen.En jente som satt bak ble litt redd og sa at beltet var viktig, hun brukte det selv. Men ingen av vennene ville høre. Neste dag i avisen: Bil krasjet i tre, alle pasasjerene døde på stedet bortsett fra en jente som ble kvelt av bilbeltet." 8681620[/snapback] Det der er ikke mulig viss jenta hadde en ordentlig sittestilling før krasjet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Originalen:Ekte Kjærlighet (sant også faktisk) En jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t. Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd. Gutt: Nei, det er gøy. Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt. Gutt: Så si du elsker meg. Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå! Gutt: Gi meg en klem. Jenta: gir ham en klem Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg. I avisen neste dag: En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket. To personer satt på, bare den ene overlevde. Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø. Hvis du elsker noen så mye!!, ta og kopier dette og ha det på din profil også! Denne er en landeplage, må rive meg i håret hver gang jeg leser den 8663867[/snapback] En klem, enkel kommunikasjon og hjelmebytte, uten mulighet til nedgiring i 90 km/t? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En klem, enkel kommunikasjon og hjelmebytte, uten mulighet til nedgiring i 90 km/t? 8682070[/snapback] Tror heller at det var noen (muligens ei jente?) som ikke ante noe om å bremse på girene som skrev (og fant på) "originalen". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En klem, enkel kommunikasjon og hjelmebytte, uten mulighet til nedgiring i 90 km/t? 8682070[/snapback] Tror heller at det var noen (muligens ei jente?) som ikke ante noe om å bremse på girene som skrev (og fant på) "originalen". 8682328[/snapback] Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke alltid like lett med automatgir da ... Men, når det er sagt så har alle normale sykkler uavhengige bremser både forran og bak - pluss at det skal endel til for å i det heletatt 'miste' bremsene uten at du merker det [med mindre noen i fart kommer og klipper over bremseslangen din da] Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "En bil med "kule" folk var og kjørte så det holdt ute på vegen.En jente som satt bak ble litt redd og sa at beltet var viktig, hun brukte det selv. Men ingen av vennene ville høre. Neste dag i avisen: Bil krasjet i tre, alle pasasjerene døde på stedet bortsett fra en jente som ble kvelt av bilbeltet." 8681620[/snapback] Det der er ikke mulig viss jenta hadde en ordentlig sittestilling før krasjet. 8681797[/snapback] Kofferttenkene kåtsekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå