fotolav Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har sett ein del på SE W810i og likt det eg har sett. Det første eg lurer på er om det går an å la ver å motta samtalar/meldingar, slik at ein kan høyre på musikken uten å verte forstyrra. Om ikkje, er det andre mobilar som kan dette? Og kva pris kjem dei største minnebrikkene på? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du kan starte w810 i med kun walkman funksjonen aktivert. Da vil du ikke kunne sende/motta noe som helst. Men om det er dette som er behoved ditt, hvorfor kjøper du ikke bare en dedikert musikkavspiller som ipod eller noe lignende? da får du heller ikke tekstmeldinger eller samtaler når du hører på musikk. Lenke til kommentar
fotolav Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Fordi eg treng både god ny mobil og ny mp3-spelar, og har ikkje så mange tusen å bruke. Du kan starte w810 i med kun walkman funksjonen aktivert. Da vil du ikke kunne sende/motta noe som helst. Men om det er dette som er behoved ditt, hvorfor kjøper du ikke bare en dedikert musikkavspiller som ipod eller noe lignende? da får du heller ikke tekstmeldinger eller samtaler når du hører på musikk. 8662739[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå