Mastiff Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mange drømmer om en fullverdig PC i bilen. Hvilke muligheter gir det? Hva må du passe på? Læremester Mastiff skrider til verket. Les mer Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Gleder meg til å følge med videre på denne serien Har bare skummet gjennom til nå.. men det blir nok grundigere lesing etterhvert Endret 21. mai 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Blei litt forskrekka når jeg leste tittelen. Så for meg en über-intelligent mastiff (hunderasen) Lenke til kommentar
trondage Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har selv bygd en PC, hvor jeg har felt inn en 7" touch-screen i dashbordet. Jeg vet i allefall at når dagen kommer for bilbytte, så skal det bygges ny Carputer! Lykke til! Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Keep up the good work, man ****Mine****innlegg**** Vennlig Hilsen W_B PS: Lurer på om noe av dette kan brukes i min Campingvogn Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Veldig bra skrevet, var liksom en artig vri på det du skrev så det ble ganske lettlest Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nice! Dette blir heftig! ***Mine innlegg*** Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Morsom lesing! GLeder meg til oppfølgeren Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heftige greier Men kan du ikke være uheldig nok at kjøleribba på cpuen kan ødelegge cpu ved litt ulent terreng/ humpete vei/ krappe svinger? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Artig artikkel, bra skrevet. Gleder meg til å lese fortsettelsen. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det høres ganske jalla ut (et uttrykk som FN-soldatene på 80-tallet hadde med seg tilbake og som betyr provisorisk, dårlig – og det var dagens digresjon) Jalla er også et ord i samisk ordforråd ;P Diet gal lei jalla gandda Det der var en dum gutt Jalla=Dum ;O Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann. skal bli interessant å følge med videre i denne guide'n din. Har akkurat bygd med ny carputer selv hvor jeg bruker samme lilliput skjerm som du har kjøpt. Den er litt lyssvak på sol dager, og har dårlig innsynsvinkel, men ellers grei, og touch delen funker upåklagelig! Men er det ikke litt feigt å gå over til "ferdig-pc-kabinett"? er ikke det endel av det å bygge en carputer og faktisk måtte spesial bygge en kasse/kabinett til PC'en/delene? (har montert min på en hjemmelagd "sidevegg" over hjulbuene baki en opel vectra). Men når det gjelder styrings programmene dine så håper jeg du også nevner noen alternativer utenom Girder programmene (høres jo nesten ut som at du selger dem, no offense ) kan bla. nevne RoadRunner som GUI (store fine knapper til touch, med mulighet til å lage egne), og MapMonkey som GPS software f.eks. (begge programmene er gratis program, man trenger bare kart). Lykke til videre! keep us posted Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Og fra delearkivet (bokstavlig talt, jeg har faktisk et gammelt arkivskap med pappmapper der jeg stapper inn alt av datakort, minnebrikker og prosessorer!) fant jeg fram to lydkort – et Zoltrix C-Media basert kort og et SoundBlaster Live! 5.1. Weee, Zoltrix Nightinggale Soundcard (C-media chipset) er ett av de bedre lydkortene jeg har kjøpt (Funker fortsatt, etter 7 år) Lenke til kommentar
ingwint Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvorfor finne opp hjulet en gang til? Pc-er til bruk i bil finnes allerede. Jeg har kjøpt min i Kina og den funker som en drøm. Bestillte den på nett direkte hos produsent. 1.2Mhz Cpu, 512Ram og 60Gig HD. Valgfri størrelse på de enkelte komponenter. Det konfigurerer du selv direkte på nett. Endret 21. mai 2007 av ingwint Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvorfor finne opp hjulet en gang til? Pc-er til bruk i bil finnes allerede. Jeg har kjøpt min i Kina og den funker som en drøm. Bestillte den på nett direkte hos produsent. 8663477[/snapback] Kanskje Mastiff synes at turen over bekken er så interessant at det ikke gjorde så mye å bruke litt ekstra tid på å få tak i vann. Ganske kravstor var han også mtp. PC'ens funksjonalitet, så kanskje vannet i bekken ikke hadde passet til hans behov. :!: Endret 21. mai 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor finne opp hjulet en gang til? Pc-er til bruk i bil finnes allerede. Jeg har kjøpt min i Kina og den funker som en drøm. Bestillte den på nett direkte hos produsent. 8663477[/snapback] Kanskje Mastiff synes at turen over bekken er så interessant at det ikke gjorde så mye å bruke litt ekstra tid på å få tak i vann. Ganske kravstor var han også mtp. PC'ens funksjonalitet, så kanskje vannet i bekken ikke hadde passet til hans behov. :!: 8663524[/snapback] Jeg liker også BonAqua (sitron) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette så meget bra ut! Har lenge tenkt på å bygge en carputer selv, men da med ikke fult så avanserte funksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå