PueRiL Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 minner mest om bare pop vil jeg si... ikke punk i hvertfall! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vell hvorfor skal vi bry oss om folk som prøver og promotere karieren sin ved og dra en Eminem. (Han var den første jeg hørte om og gjøre det) Det er noe annet og dra en Tupac. (Dø på orntli asså) Da får man iallefall respekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ser fan meg ut som hun er 30 uten sminke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!! Huff ja. R.I.P. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er noe annet og dra en Tupac. (Dø på orntli asså) Da får man iallefall respekt. Noe folka som spyr ut drittplate på drittplate med 'remikser' og 'nye låter' med 2Pac fint klarer å ødelegge. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 For ikke å snakke om 2pac da Han har jo kommet ut med omtrent ett album i året etter at han døde vel det er ikke sant Makaveli komm før han "døde" .. og siden de hat det bare kommet 3 cder Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Bare 3? wow, mon tro hvor mange album jeg klarer og gi ut etter jeg er dau Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 RIP hvis det er sant. Og hu var ikke noe serlig pen nei. Men hu kan sikkert være pen til tider. Jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Se her... ikke akkurat deili: her og her: dah Hun er ikke akkurat så deilig uten sminke eller hva? Og skitt heller om hun er "A rock girl" som hun selv sier.. Det minner mest om Punk og pop. okay... en ting er faenmeg sikkert. ho ruser seg. enten det ellers har ho hatt en MEGET fuktig aften Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hmmm... føler ingen enda har bekreftet at hun er dau, og siden vi ikke har lest noe i vg osv så antar vi hun lever i beste velgående. Ikke bra de bildene nei. BLURK... Enten er det dop, ellers har noen puttet den andre gitaren opp et vist sted der sola ikke skinner... *MAX PAYNE* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 TAKK GUD!!! for at det gigant-bildet er fjernet! Over 9000 x 9000 pixler??! WTF Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Avril ble observert i levende live på AMA her om dagen, bare slik at all tvil er borte... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Når vi først snakker om Avril Lavigne. Jeg fant noen bilder fra High School årboken http://www.collegehumor.com/go?image=avril-yrbk.jpg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Når vi først snakker om Avril Lavigne. Jeg fant noen bilder fra High School årbokenhttp://www.collegehumor.com/go?image=avril-yrbk.jpg LOL[/b] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bare 3? wow, mon tro hvor mange album jeg klarer og gi ut etter jeg er dau Bare 3 Elvis da hvor mange har han gitt ut etter sin død 50? Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Avril var ikke mye pen uten sminke nei... jeg hadde sett penere ut med sminke enn hun gjør uten da snakker vi som jente Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 ekkoet lyder i alle fall "stengt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg