XzysteRr Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Noe som har hørt noe om at Avril Lavigne er død? Sett flere steder at folk skriver at hun omkom i bilulykke.... Noen som vet om noen linker med nyheter??? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Da kommer det vel en samle-cd snart skal man se. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bah, slike Hoax nyheter kommer alltid rundt nyttår. Ren bullshit. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vel, la meg si det slik at hvis du ikke ennå har funnet en link (ekte )til noen nyheter, så er det hoax. Men hvis du insisterer, skjekk selv Yahoo, CNN osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Da kommer det vel en samle-cd snart skal man se. Det er akkurat som A1, 2 år ute på markede og så kommer "The Best of" ut dagen etterpå Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 "Best of"? hva skal de ha på den cden? Andre artisters sanger? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kanskje hun drar en 2pac. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ja det er grimt, endelig er dritt kjerringa død Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 eg vettaFaen kem det var men RIP fordet. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Tviler på at det er sant. Alltid mye bullshit rundt nyttår. på Collegehumor sto det f.eks at Nicolas Cage har omkommet i en helikopterulykke Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 er nok ikke død nei.... avril-forumet kan nok bekrefte d. heh Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 eg vettaFaen kem det var men RIP fordet. Samme her snowdog? Vet heller ikke hvem det er. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Tviler på at det er sant. Alltid mye bullshit rundt nyttår. på Collegehumor sto det f.eks at Nicolas Cage har omkommet i en helikopterulykke Og James Hetfield døde i en flystyrt har jeg hørt Var noen til som vistnok var død... Hehe, for ett par år siden var det eeminem som døde i en bilulykke, krasjet i en fjellvegg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Elijah Wood og Ozzy Osbourne er også død. Sikkert mange flere også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!! Fatter ikke at folk syns ho er så delig. Jeg syns ikke hun var så spessielt pen at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!! Det er rart med artister som dør. Aaliyah f.eks kom vel ut med flere sanger etter hun døde, enn før hun døde. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!! Det er rart med artister som dør. Aaliyah f.eks kom vel ut med flere sanger etter hun døde, enn før hun døde. For ikke å snakke om 2pac da Han har jo kommet ut med omtrent ett album i året etter at han døde Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Og Elvis opptrådte jo ofte på radioen senest i sommer. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Se her... ikke akkurat deili: her og her: dah Hun er ikke akkurat så deilig uten sminke eller hva? Og faen heller om hun er "A rock girl" som hun selv sier.. Det minner mest om Punk og pop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg