einaros Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette er et (jobb-)relatert prosjekt jeg har holdt på med i en stund nå, og jeg lurte rett og slett på om noen kjenner til lignende systemer. Alltid greit å kjenne konkurransen (eller evt. høste inspirasjon fra andres gode idéer ) Kjapp beskrivelse av min versjon, samt demonstrasjonsvideo av enkelte deler kan sees på: http://einaros.blogspot.com/2007/05/web-ba...-revisited.html. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Skjønte ikke helt spm ditt.. For å lage annonseløsninger, har du jo flash og ImageReady. Adobe har jo kommet ut med Flex, denne er jo ganske så bra til nettløsninger osv har jeg hørt, da den legger vekt på at det skal være raskt..Men kanskje ikke så bra for annonser... Lenke til kommentar
einaros Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Skjønte ikke helt spm ditt.. For å lage annonseløsninger, har du jo flash og ImageReady. Adobe har jo kommet ut med Flex, denne er jo ganske så bra til nettløsninger osv har jeg hørt, da den legger vekt på at det skal være raskt..Men kanskje ikke så bra for annonser... 8662784[/snapback] Hvis du tar en titt til på sida jeg linket, så ser du at videoen er av en webapplikasjon jeg selv har laget, som lar deg designe maler / annonser som rendres direkte til frittstående swf-filer. Spørsmålet mitt var rett og slett: vet noen om andre løsninger som gjør det samme -- og i så fall: hvilke features har de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå