limited- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, nå nylig har jeg begynt å få feilmeldinger når jeg åpner forskjellige filer i vlc (se bilder under). Det virker som om feilmeldingene kommer tilfeldig, uavhengig av fil og filformat. Merk at feilmeldingene ikke kommer hver gang jeg åpner en fil i vlc, men av og til :S Jeg tok og testet nettop dette ved å lage en playlist i vlc, med en rekke forskjellige filer. Tok så og åpnet de forskjellige filene på playlisten tilfeldig; det viste seg at noen ganger kom feilmeldingen i løpet av de 1-5 første gangene, andre ganger kom det ikke før jeg hadde åpnet 15-20 filer Se bildene under Når jeg trykker "Avbryt" åpnes C++, som du ser under. Jeg har ingen snøring på hvorfor eller hva som står der. Jeg håper virkelig at noen av dere kan hjelpe meg med dette På forhånd takk Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det der ser ut som lesefeil i minnet (ram). har du klokket maskinen, kan det hjelpe å klokke noe ned igjen. Søk etter memtest, så kan du ta en sjekk av minnet ditt. Lenke til kommentar
limited- Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hmm, jeg prøvde å skifte skin i vlc og med det forsvant problemet - null feilmelding. Skifter jeg imedlertid tilbake til standard vlc skin så får jeg feilmeldingen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå