gaangstaar Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) hey vi er en lan gjeng.--som holder til i Arendal. hos forskjellige privat personer som er medlemmer av gjengen. å vi elsker lan. å vi har lan en gang i uka altså i helgene. alle som ønsker må bare komme. vi laner på Flatout 2 Warcraft 3 Cs 1.6 Cs Source Lord of the rings, Kampen om midgard Starcraft Titan quest Crashday Call of Duty. Live for speed Need for speed Company of heroes av å til Heroes spilla Ages of Mythology Age of empires 2 Armies of Exigo Dungeon siege 2 Broken world Diablo 2 Settlers V + et tonn av spill så det er nok å lane på Medlemmer i Gjengen Frode,Finn, Tosse, coffe,Roar,å meg Sammy. vi elsker lan . å vi ønsker seriøse medlmemmer i vår gjeng. Ta kontakt med hovedansvarli . som er meg på 41608342 eller ring 93050613 hvis du ikke får tak i meg. så snakker du med han. da håper jeg mange blir med. detta er veldi bra lan. å vi holder i Arendal. inv_biggrin.gif håper mange blir med LAN RULER. Endret 21. mai 2007 av gaangstaar Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kunne godt ha vært med, men, Arendal er litt for langt unna mann..! Hadde vært kooolt det^^, Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Konkurranse i å LAN'e på flest mulig spill, eller? Lenke til kommentar
k3nnyb00y Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg joiner gjærne gjengen deres! bor rett ved harebakken ^^, Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tromøya svarer: Ja, virker fett... er med i en sånn gjeng jeg og, kansje vi kunne leid et lokale og spilt mot hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå