Anterialis Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Satt på rommet mitt og utfordret meg selv til å finne interessante motiver av det jeg hadde tilgjengelig innenfor mine fire vegger. Dette ble resultatet. Vennligst gi meg tilbakemeldinger på hva jeg kunne gjort anderledes, og/eller hva annet jeg kunne gjort. På forhånd takk =) EDIT: Av en eller to forskjellige grunner har bildenes kvalitet blitt noe redusert under forminskningsprosessen... EDIT 2: La opp to ekstra bilder. Endret 21. mai 2007 av w3p Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Veldig stilige og kreative bilder. Er noe helt annet en de fleste andre bilder jeg har sett. Likte utrolig godt første bilde, var utrolig spesielt... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Takk for det =) Prøvde å gjøre noe annerledes. Andre som har litt kritikk på lager? Endret 21. mai 2007 av w3p Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Slik sitter jeg å når jeg kjeder meg De to siste var best synes jeg.. De andre ble ikke like bra. Men med tanke på motivet så ble de ikke så verst de heller. Jeg har vel ikke så mye kritikk å komme med egentlig. Endret 21. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Tia Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Kjempefine bilder! Liker graden av dybdeskarphet du har tatt bildene med. Likte forøvrig det siste bildet mest. Har ikke så mye kritikk å komme med... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor så få som kritiserer?? Er alle ute i det fine været eller noe? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg tror egentlig ikke det erå mye å kritisere ^^ Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Må da være noe.. Har sett finere bilder få mye mer konstruktiv kritikk enn det jeg har fått... Ellers takk foresen hehe Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Annerledes bilder i alle fall! Det første og siste var de som var mest interessante i mine øyne. Myntene på bilde 1, symboliserer de hvor mye du gav for brillene eller? På det siste bildet er jeg litt usikker på om du burde hatt med hele enden av slipset, eller ikke... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hehe myntkommentaren stemmer Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 jeg synes disse bildene var veldig kule. Hvordan tar du dem? Hva er bakgrunnen? Ett laken eller noe sånt? Og hvordan er lyssettingen din? Kan du komme med ett bilde av "studioet"? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Ettersom jeg kun brukte ting jeg hadde på rommet, har jeg ikke brukt annet enn et A4-ark, en taklampe og en kontorlampe + blits på kameraet som jeg har bounce'a via min hvite skråvegg for å eliminere skyggene så godt jeg kunne. På ingen måte noe avansert studio, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå