PelsJakob Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg leste gjennom noen gamle tråder, og kom over dette gullkornet fra politikkforumet. Det er her snakk om denne avataren: Av en eller annen grunn tror jeg at du ser ut som den høyblokka du har som avatar... Høy og mørk, mener du? Nei, firkanta og i tåka:D Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hahaha, for en kommentar! Rett dødelig! Applaus! Årsbeste her på Gullkornforumet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Its time to kick as and chew gum, and he was all out of gum. Genialt er ordet man leter etter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ah, den husker jeg.. det var ganske lenge siden, var det ikke? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Ah, den husker jeg.. det var ganske lenge siden, var det ikke?8707579[/snapback] Stemmer det. Som sagt leste jeg gjennom noen gamle tråder, og kom over denne. Det er vel drøyt to år siden ordene falt. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 hvorfor skrev denne personen dette til deg egentlig? hva skrev du først? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 hvorfor skrev denne personen dette til deg egentlig? hva skrev du først? 8714851[/snapback] Det var en opphetet debatt om avgifter på fri ferdsel i naturen. Hele tråden kan leses her. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hahahaha, jaja.....beste jeg har lest her på forumet på leeeenge ^^ Men, pelsjakob.....er du omtåket? ^^ Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hahahaha, burn. Hadde jeg bare funnet på slike ting å si så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå