Gå til innhold

Deres SFF-barebone og stue-PC her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Er veldig fornøyd med min. Selv om jeg har nesten billigste C2D prosessor, virker den nesten som overkill til mitt bruk (Video/DVD, musikk og surfing) Det beste er nok at den praktisk talt er lydløs. Hører hverken CPU-vifte, PSU eller HD. Nå har jo CPU falt i pris, så ingen kan arrestere deg for å velge en kraftigere CPU, men ville styrt unna Quad, da disse er en del varmere.

- RAM er nesten betydningsløst om du ikke skal klokke, kjøp billigste 2 GB pack.

- HK mye samme argument som RAM. Men pass på at du får med Optisk lydutgang (Coax/SPDIF). Er forresten happy med mitt valg av HK, men tror ikke det er all verdens forskjell ut å går her (igjen, med mindre du skal klokke).

- Når det gjelder overklokking, så er jeg ingen ekspert på dette. Men når målet er å ha en mest mulig kjølig (stille) prosessor, finner jeg liten vits i klokke opp.

Lenke til kommentar
- Er veldig fornøyd med min. Selv om jeg har nesten billigste C2D prosessor, virker den nesten som overkill til mitt bruk (Video/DVD, musikk og surfing) Det beste er nok at den praktisk talt er lydløs. Hører hverken CPU-vifte, PSU eller HD.  Nå har jo CPU falt i pris, så ingen kan arrestere deg for å velge en kraftigere CPU, men ville styrt unna Quad, da disse er en del varmere.

- RAM er nesten betydningsløst om du ikke skal klokke, kjøp billigste 2 GB pack.

- HK mye samme argument som RAM. Men pass på at du får med Optisk lydutgang (Coax/SPDIF). Er forresten happy med mitt valg av HK, men tror ikke det er all verdens forskjell ut å går her (igjen, med mindre du skal klokke).

- Når det gjelder overklokking, så er jeg ingen ekspert på dette. Men når målet er å ha en mest mulig kjølig (stille) prosessor, finner jeg liten vits i klokke opp.

9243161[/snapback]

Høres bra ut det!Blir nok en C2D 6550 tror jeg..eller tar den jeg har i en av de andre mask jeg har. Nei,klokke opp ar jeg ikke tenklt til :) en av de jeg har fra før er C2D E6600 klokket til 3,4 så skal ha en helt ren HTPC :) Det jeg er mest int i er hk,og kjøling for en E6550..skal jo være mest mulig stille,samtidig som kaldest mulig :) Grafikk tenkte jeg Geforce 8600 sient,uten vifte. Pga jeg vil kjøre blue-ray/HD-DVD senere med den. Men lurer fælt på kjøleløsning...Noen ide? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...