Bone Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) ** nei, nei, nei ** Endret 1. august 2007 av Bone Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 ** nei, nei, nei ** 9184978[/snapback] hva skjedde her da? Lenke til kommentar
scybert Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Her er min 8917229[/snapback] Hei Filla Den HTPC`en din var veldig fin. Jeg tenkte bruke Antecs kabinettet eller et Dign-kabinett,pga stilren design. Men er veldig usikker til hk,cpu og resten. Noen forslag? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 - Er veldig fornøyd med min. Selv om jeg har nesten billigste C2D prosessor, virker den nesten som overkill til mitt bruk (Video/DVD, musikk og surfing) Det beste er nok at den praktisk talt er lydløs. Hører hverken CPU-vifte, PSU eller HD. Nå har jo CPU falt i pris, så ingen kan arrestere deg for å velge en kraftigere CPU, men ville styrt unna Quad, da disse er en del varmere. - RAM er nesten betydningsløst om du ikke skal klokke, kjøp billigste 2 GB pack. - HK mye samme argument som RAM. Men pass på at du får med Optisk lydutgang (Coax/SPDIF). Er forresten happy med mitt valg av HK, men tror ikke det er all verdens forskjell ut å går her (igjen, med mindre du skal klokke). - Når det gjelder overklokking, så er jeg ingen ekspert på dette. Men når målet er å ha en mest mulig kjølig (stille) prosessor, finner jeg liten vits i klokke opp. Lenke til kommentar
scybert Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 - Er veldig fornøyd med min. Selv om jeg har nesten billigste C2D prosessor, virker den nesten som overkill til mitt bruk (Video/DVD, musikk og surfing) Det beste er nok at den praktisk talt er lydløs. Hører hverken CPU-vifte, PSU eller HD. Nå har jo CPU falt i pris, så ingen kan arrestere deg for å velge en kraftigere CPU, men ville styrt unna Quad, da disse er en del varmere. - RAM er nesten betydningsløst om du ikke skal klokke, kjøp billigste 2 GB pack. - HK mye samme argument som RAM. Men pass på at du får med Optisk lydutgang (Coax/SPDIF). Er forresten happy med mitt valg av HK, men tror ikke det er all verdens forskjell ut å går her (igjen, med mindre du skal klokke). - Når det gjelder overklokking, så er jeg ingen ekspert på dette. Men når målet er å ha en mest mulig kjølig (stille) prosessor, finner jeg liten vits i klokke opp. 9243161[/snapback] Høres bra ut det!Blir nok en C2D 6550 tror jeg..eller tar den jeg har i en av de andre mask jeg har. Nei,klokke opp ar jeg ikke tenklt til en av de jeg har fra før er C2D E6600 klokket til 3,4 så skal ha en helt ren HTPC Det jeg er mest int i er hk,og kjøling for en E6550..skal jo være mest mulig stille,samtidig som kaldest mulig Grafikk tenkte jeg Geforce 8600 sient,uten vifte. Pga jeg vil kjøre blue-ray/HD-DVD senere med den. Men lurer fælt på kjøleløsning...Noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå