Gå til innhold

bare et enkelt spørsmål angående kreatin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"keatin er kreatin". Ta så lenge du gidder, men etter ~6 uker (hvis jeg husker rett) så vil kreatinlagrene være mettet og kroppen vil ikke ta opp like mye. Studier viser at det er helt trygt å ta kreatin året rundt. Doseringen på akuratt det der produktet er vel 2 kapsler om dagen.

Lenke til kommentar
~6 uker (hvis jeg husker rett

Stemmer men 5gram 5 ganger om dagen i 5 dager fyller opp like mye som 5gram hver dag i 6 uker.

 

Etter den boost uka kan du ta 5 gram hver dag så lenge du bygger

Teskje: Helt til du har planer om å slanke deg)

Endret av War
Lenke til kommentar
~6 uker (hvis jeg husker rett

Stemmer men 5gram 5 ganger om dagen i 5 dager fyller opp like mye som 5gram hver dag i 6 uker.

 

Etter den boost uka kan du ta 5 gram hver dag sp lenge du bygger

8669266[/snapback]

Det er rett og slett bullshit.

 

Du kan gå på nesten alle typer Kreatin året rundt uten noen bivirkninger.

 

Ikke vær rett for å være så lenge du vil på Kre-Alkalyn lenge, det har ingen biefekter i den forstand.

Lenke til kommentar

BS var da litt av et ord, jeg mente hele året uten om når han/hun skal ned i fett% for da er det en fordel og tømme musklen for energi.

 

Regner med at en som trener ikke går rundt og slapper av et halvt år og da går man faktisk på kreatin så lenge man bygger for når man ikke bygger går man som regel ned i fett%

 

Bruk kreatin resten av livet utenom de få ukene man går ned i fett%

Endret av War
Lenke til kommentar
BS var da litt av et ord, jeg mente hele året uten om når han/hun skal ned i fett% for da er det en fordel og tømme musklen for energi.

 

Regner med at en som trener ikke går rundt og slapper av et halvt år og da går man faktisk på kreatin så lenge man bygger for når man ikke bygger går man som regel ned i fett%

8669944[/snapback]

Kreatin på defftiden kan bli litt ustabilt for vannet i kroppen ja.

 

Men nå nevnte ikke jeg noe om kreatin på deffetiden da. Alle går ikke på diet 1 gang i året, noen bulker året rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...