Beethoven Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, Jeg har et merkelig problem på denne. Alle andre PC-ene går som normalt, men i den siste uka har denne begynt å bli rar. Jeg får maks lastet ned på 170 kb/s! Men alle andre PC-er tar opp til 600 kb/s. Dette har kun kommi i det siste :S. Jeg aner ikke hva som kan forårske dette problemet. Det er ikke linja, det er kortet mitt tror jeg... eller ruteren. Men det funker fjell på de andre... så ja.. skjønner ikke. Ruteren er: Linksys WRT300N Nettverkskortet: Ralink Wireless LAN Card V2 Noen som har vært borti noe lignende? Hva gjorde du i så fall? Takk. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Edit: Bæsja på leggen! Endret 21. mai 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kahorn03 jeg tror du må ta bort en null Foreslår at trådstarter forsøker å bytte kanal i router først. Det kan være støy fra wlan, telefon eller lignende som gjør at hastigheten dropper. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kahorn03 jeg tror du må ta bort en null Foreslår at trådstarter forsøker å bytte kanal i router først. Det kan være støy fra wlan, telefon eller lignende som gjør at hastigheten dropper. 8665809[/snapback] Haha, flau sak! My bad! Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg reinstallerte driveren til kortet. Fungerte utmerket etterpå . Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå