Lukilock Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hallo! Gikk innpå Opphavebehandlig nå, og der står det at det er 5stk svchost.exe som kjører. Er dette virus? Har FF som internett leser og AVG som virus programm. edit: Jeg formaterte i går så dette brurde vel ikke være virus..? evt. no anna? Bilde: Endret 21. mai 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ettersom jeg har forstått er dette helt normalt og ingenting å bry seg om... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har du bare 5 stykker så skal du ikke være redd for noe. Jeg har i skrivende stund 13 svchost.exe som kjører. Jeg kjører vista ultimate x64, men det er ikke unormalt å være oppe i 7-10 stykker av svchost.exe i xp heller etter min erfaring. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som hvet hva dette egentlig er? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Denne sida vet=) http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/svchost/ Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette er sakset fra URLen jeg viser til nederst. En beskrivelse av Svchost.exe i Windows XP Svchost.exe-filen er plassert i mappen %SystemRoot%\System32. Ved oppstart kontrollerer Svchost.exe tjenestedelen av registret for å lage en liste over tjenester som må lastes inn. Flere forekomster av Svchost.exe kan kjøres samtidig. Hver Svchost.exe-økt kan inneholde en gruppering av tjenester slik at separate tjenester kan kjøres, avhengig av hvordan og hvor Svchost.exe startes. Dette gir bedre kontroll og lettere feilsøking. Les mer her: http://support.microsoft.com/kb/314056 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå