dixilla Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I en tidligere tråd har det vært spørsmå om Samsung LE32R71B var et godt kjøp til 5999,- Man kan få kjøpe denne tv'en på pixmania til den prisen. Er dette fortsatt et godt kjøp, eller vil dere anbefale noe annet...? Prisklasse mellom 6-8000,- Håper dere har noen gode råd Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med min Samsung. Jeg er usikker på om det er den modellen eller en tidligere modell, men den var definitivt verdt sine 8000. Lenke til kommentar
dixilla Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med min Samsung. Jeg er usikker på om det er den modellen eller en tidligere modell, men den var definitivt verdt sine 8000. 8661694[/snapback] Vet du hvilken modell du har? Når kjøpte du den? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nei, jeg vet ikke. Jeg kjøpte den i februar(?) på Siba. Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har den Samsungen og jeg må si at det er et særdeles godt tv i forhold til prisen.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hva skal du bruke den til er det vikstigste spørsmålet innen LCD-TV.. HOVEDforskjellen mellom dyre og billige er hvordan apparatet håndterer vanlige TV signaler (antenne, kabel-TV osv) og antall tilkoblinger. Om du skal bruke TVen kun til f.eks PC, konsoller osv så er de dyre TVene ikke nødvendig (på grensen til dumskap å kjøpe). Selv bruker jeg ikke mitt LCD til TV signaler, det er billig og fungerer veldig bra til PC og konsoll. (Atec 32" ca 5000kr) Ikke noe merkbart etterslep, bra farger, veldig godkjent sortnivå, bra kontrast. Edit: til TV bruk som jeg har testet men ikke bruker så er det ikke noe særlig men OK til en nødløsning. Endret 23. mai 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå