Gå til innhold

Flytte Dwarf Rogue... Hvor da?

Anbefalte innlegg

Ja, har nå spilt wow i ca 2 år. Mer eller mindre sammenhengende. Uansett;

Jeg har for tiden en lvl 66 Dwarf Rogue på Bloodfeather EU. Dette var serveren jeg og mine venner starta å spille på, og mye morro har skjedd, etc. Situasjonen nå er at de jeg spiller med enten har gitt seg med WOW, eller gått over til Horde. Så jeg er for tiden ganske alene på Alliance-siden...

I tiden før TBC rakk jeg å levle en Troll Priest på Genjuros helt til lvl 34, og derfor tenkte jeg slik;

Hva om jeg flytter alliance roguen min til en annen server, slik at jeg kan spille med troll priesten med de jeg kjenner på hordesiden av Bloodfeather?

Men hvor skal jeg flytte roguen? Det finnes en myriard servere... Fortell meg, hvor vil dere at jeg skal dra?

Jeg kunne gjerne tenkt meg å spille med noen fra forumet, så sett i gang, trekk meg til den serveren dere vil! :)

For tiden har jeg ikke penger til å transere, derfor har dere god tid på å overbevise meg.

Kom gjerne med gode argumenter for hvorfor jeg skal spille på alliance sin side på denne serveren. :)

Guilds jeg kan komme meg inn i etc. er også interessant, men ikke noe must.

Hovedsaken er, at jeg vil få meg to lvl 70 karakterer, og ikke måtte spille på dem som en "jobb"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller nå på darksorrow je da, med en del kompiser, egentlig grei server, bare at til tider kan det lagge inni h*****

Hvis du flytter dit /w meg, sjekk signaturen

8661696[/snapback]

Gi meg noen grunner da. :)

Så lenge dere spiller på Alliance (eller hvis det er PVE-server), så er det bare å lire i vei.

Jeg spiller på deathwing. Litt vanskelig å prøve å overbevise deg hvorfor du skal spille her, men en god nok grunn er vel at jeg spiller her? :p

8661703[/snapback]

Hehehe, joda, god grunn det, men gi meg no´mer! ;)

Lenke til kommentar

Som sagt synes darksorrow er egentlig en grei server, utenom lagginga, folk er hyggelige og hjelper(som regel), er ikke en full server lengre, var men mange "flytta" fordi de synes den lagga. Men en grei ting når du velger server, er at du kjenner noen der, som kan hjelpe deg elns.

Lenke til kommentar
Som sagt synes darksorrow er egentlig en grei server, utenom lagginga, folk er hyggelige og hjelper(som regel), er ikke en full server lengre, var men mange "flytta" fordi de synes den lagga. Men en grei ting når du velger server, er at du kjenner noen der, som kan hjelpe deg elns.

8661836[/snapback]

Ja, men det er her problemet mitt er; jeg kjenner veldig få som spiller alliance, og i hvertfall ikke på andre servere. Ikke som spiller nå lenger, i allefall... =/

Lenke til kommentar
Migrer til en server med god battlegroup. Altså ikke Ruin. Frostwhisper sin er ganske bra men jeg husker ikke hva den heter.

8661854[/snapback]

Frostwhisper sin er i samme som Bloodfeater som han er på nå..

Battlegroupen heter Rampage

Lenke til kommentar

En mulighet et er jo å prøve å starte en på de forskjellige serverene som har blitt nevnt, se hva åssen folk er, hvis du liker serveren, så flytter du mainen dit, prøve de f. eks. 20 første lvlene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Migrer til en server med god battlegroup. Altså ikke Ruin. Frostwhisper sin er ganske bra men jeg husker ikke hva den heter.

8661854[/snapback]

Frostwhisper sin er i samme som Bloodfeater som han er på nå..

Battlegroupen heter Rampage

8661905[/snapback]

og hele rampage lagger noe så inni helve**.. så nei, ikke transfer til noen i rampage.

Lenke til kommentar
En mulighet et er jo å prøve å starte en på de forskjellige serverene som har blitt nevnt, se hva åssen folk er, hvis du liker serveren, så flytter du mainen dit, prøve de f. eks. 20 første lvlene. :thumbup:

8661929[/snapback]

Tja, jeg gidder ikke lage flere alts for å teste servere egentlig. :p

Koster nok å flytte, så vil jo gjerne ha noe å holde på med der. Derfor trenger jeg deres argumenter! :)

det som er litt fett med serveren min er at det egentlig er litt for mange hordes i forhold til allience, derfor er det en mer utfordring å spille som allience når du er lvl 19-29-39 ..

8662234[/snapback]

Men så er jeg lvl 66 da, og vil bli 70. ;P

Lenke til kommentar
Jeg spiller på deathwing. Litt vanskelig å prøve å overbevise deg hvorfor du skal spille her, men en god nok grunn er vel at jeg spiller her? :p

8661703[/snapback]

Horde eller?

On-topic: Deathwing er en helt grei server med masse greie folk, har to store guilder, Soul Of Darkness og ALFA. Merk ALFA er en dansk guild men ganske stor.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette er på horde siden
Lenke til kommentar
Horde eller?

On-topic: Deathwing er en helt grei server med masse greie folk, har to store guilder, Soul Of Darkness og ALFA. Merk ALFA er en dansk guild men ganske stor.

Dette er på horde siden

8672393[/snapback]

Stilig nok. :)

Jeg leter, desverre, etter noe fristende på alliancesiden. Hm...

Lenke til kommentar

8661703[/snapback]

Horde eller?

Dette er på horde siden

8672393[/snapback]

Spiller som allience dessverre. Hvis jeg hadde vært horde ville jeg hatt lyst :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...