TCi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tullprat: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...php?p_faqid=213 En enda kortere forklaring er å koble vekk nettet og starte Steam. Da blir du spurt om å sette det i offline modus. Dersom det er oppdateringer til selve Steam ja, men da må den stå i online modus... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Håper man kan laste ned PC versjonen hvis man kjøper PS3 versjonen også, og vice verca Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hvorfor skulle du ikke kunne det? Endret 22. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Dette er nesten det samme for meg, skal ha boxen til Xbox 360 Men er jo synd for dem som bare vill ha det nye da :/ Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) TCi: Greit, når jeg testet nå, dro jeg ut nettverkskontakten etter at Steam var startet, glemte det at jeg måtte starte steam først. Men selv om man starter i offlinemodus får man ikke spilt HL2. Som sagt, det eneste jeg fikk lov til å spille var en demo. Etter en stund fikk jeg ikke lov å starte i offlinemodus heller og måtte logge på, noe jeg ikkke hadde mulighet til. Steam velger også oppdatere selve spillet, ikke bare steamplattformen selv om jeg velger at den ikke skal oppdatere automatisk. Jeg står fast ved det jeg sier, Steam er noe drit... Men det har et enormt potensiale, når det gjelder lovlig nedlastning av materiale. Er det billigst å bestille spillpakken via Steam? Da jeg surfet rundt etter billige steder å få tak i et eksemplar av Dark Messiah var steam ikke blandt de billigste. Edit: Sjekket ikke linken før jeg svarte. Kan man løse problemet med at Steam tvinger deg til å koble til nettet etter en viss tid? Endret 22. mai 2007 av Raijin Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Steam vil stort sett alltid ha billigere spill. Eneste som jeg kan se er at eldre spill kan bli dyrere på Steam pga. prisen ikke faller likt som retail. Episode 1 kostet nesten halvparten av retail-versjonen da det kom ut. Aldri hatt problemer med at Steam kobler seg til nettet etter en viss tid. Offline modusen har alltid fungert bra for meg. Men sjekk linken jeg gav deg og se om flere har problemet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er jo kjøpt frå utlandet (USA) med amerikanske prisar, derfor vil det bli merkbart billigare enn her i landet. Lurer på om det kjem til å bli momsbelagt ved kjøp av programvare over nett snart. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor skulle du ikke kunne det? 8676496[/snapback] Det jeg tenkte på var at man kunne registrere sin playstation 3 versjon på steam slik at man kunne få lov til å laste ned PC versjonen gratis selv om man bare har kjøpt PS3 boksen. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er jo kjøpt frå utlandet (USA) med amerikanske prisar, derfor vil det bli merkbart billigare enn her i landet. Lurer på om det kjem til å bli momsbelagt ved kjøp av programvare over nett snart. 8678236[/snapback] Det vil jo være trist, men det vil jo fremdeles bli billigere enn i butikk bare ikke så stor forskjell. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvor mange ganger skal de selge HL2? Tydeligvis mange nok til at jeg kan laste ned EP2 med god samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg