CCola Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, tittelsen sier det meste. Skal som sagt ha hvite fotballsko som mest skal brukes til kunstgress, men også til vanlig gress. Jeg bruker nokså store sko (46 i vanlige) og derfor fant jeg ikke en ENESTE par som var 46-47 i byen jeg bor i. Derfor tenke jeg å kjøpe over nett. Har sett litt på disse. Noen som har erfaringer? Hvordan blir det om jeg kjøper fra Danmark? Må jeg betale toll osv? Og noen som vet om noen billigere nettsider? Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvite fotballsko har en tendens til å bli fort stygge og ødelagte på kunstgress (basert på lagkameraters erfaringer, selv har jeg lært av Pondus ) Hvis du allikevel har bestemt deg, prøv de forskjellige merkenes hjemmesider og søk frem til nærmeste forhandler, evt spør i byen du bor om de kan bestille for deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 dette passer bedre i Den store fotballsko-tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg