Gå til innhold

Er fortsatt E50 det beste alternativ?


Anbefalte innlegg

For en god stund siden lagde jeg denne posten der jeg fant ut at E50 var telefonen for meg med sin gode pris og S60.

 

Jeg har enda ikke kjøpt noen telefon, og lurer på om E50 fortsatt er et godt alternativ.

 

Litt hva jeg ser etter:

Funksjoner:

-Kalender: Ja, må kunne synces med outlook.

-3G: Egentlig ikke nødvendig. Jeg ser ingen som bruker det.

 

Form:

Ikke for stor

 

Pris:

Jeg ser for meg noe mellom 2000 og 3000 kroner. Helst nærmest det laveste. Ikke over 3000!

 

Diverse:

-Kamera: Ja. Trenger ikke ta så altfor gode bilder da jeg har annet kamera.

-Symbian: Ja, S60

-Minnekort?: Ja, det er greit. Det viktigste er at det er litt plass.

-MP3: Alt har vel det om dagen. Har jo iPod, så jeg trenger ikke noen musikkmobil.

-PC-tilkobling: Viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forhold til de kravene du har vil jeg si at E50 høres ut som et meget godt alternativ. Til tross for den lille størrelsen (og bra pris) får man masse telefon for pengene. Hadde selv E50 en stund, men måtte bytte bl.a. pga at jeg trengte WLAN. Var allikevel meget fornøyd med E50.

 

Dersom du bruker Telenor er det kampanjer ute og går på denne modellen (både med og uten binding) og du vil da kanskje kunne spare noen hundrelapper i forhold til prisen på ulåst. Når det gjelder fargevalg ville jeg helt klart gått for Metal Black. Det er forøvrig den som er på de fleste kampanjene.

Lenke til kommentar
I forhold til de kravene du har vil jeg si at E50 høres ut som et meget godt alternativ. Til tross for den lille størrelsen (og bra pris) får man masse telefon for pengene. Hadde selv E50 en stund, men måtte bytte bl.a. pga at jeg trengte WLAN. Var allikevel meget fornøyd med E50.

8662347[/snapback]

Hva gikk du for? Det hadde vært en stor fordel med W-LAN.

Dersom du bruker Telenor er det kampanjer ute og går på denne modellen (både med og uten binding) og du vil da kanskje kunne spare noen hundrelapper i forhold til prisen på ulåst. Når det gjelder fargevalg ville jeg helt klart gått for Metal Black. Det er forøvrig den som er på de fleste kampanjene.

8662347[/snapback]

Akkurat nå kjører jeg kontantkort. Men vil det bli billigere i lengden å slå til hos telenor?

EDIT: Så litt på prisene hos telenor. Takk for tipset.

 

Kom med andre forslag til telefon folkens!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg en N95. Ikke akkurat en liten eller billig telefon, men den har alt i ett pluss at det er gøy med noe nytt.

 

Det nærmeste du kommer størrelsesmessig med WLAN er Nokia E60. Den er ganske gammel og litt større enn E50. Man får denne med Telenorlås hos Telehuset for kr 999,- for tiden.

Lenke til kommentar

Har du sett på 6290. Kan ikke si at den er for stor eller for liten. Den kjører s60, men mangler wlan. Den har en 2mp kamera og mini-usb port. Så om kalenderen ikke kan synces med outlook, finnes det garantert en som kan.

 

PS. Angrer du på noen av mobilene du kjøper hjelper det lite å være sint på de her i forumet. Du er forhåpentligvis voksen nok til å ta dine egne valg, og gjøre den researchen som er nødvendig før du investerer penger.

 

//Torgeir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...