Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hva gjør man på kill sone 2 og de? hva handler spilla om? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Masse titler jeg ser fram til nå, spesielt Killzone (så lenge dem ikke går i samme fella). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Eg hungrer etter meir info om denne tittelen ihvertfall Må egentlig inrømme at eg er mest spennt på om grafikken kan måle seg med traileren..Håper spillet blir veldig bra både SP og MP messig. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Tar og bumper denne jeg i disse pre-E3 tider... Er det noe nytt som har kommet frem om dette spillet? Har ikke sett noe spes i gamer-forumet nemlig og er altfor slapp til å sjekke eksterne kilder selv :!: Har sony forresten sagt noe om det kommer Killzone 2 morro på E3? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Alt jeg har lest tyder på at Killzone 2 skal vises frem på E3 ihvertfall. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Demo faktisk? Da må de jo nærme seg ferdig produkt... Aiaiai dette er spennende. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ikke ta det så sikkert da sto rykte i gamereactor at det skulle komme en spillbar demo , men mer har det jo ikke vært snakk om. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Lov og håpe det blir en spillbar demo som kan lastes ned via PSstore, og att grafikken kan være nesten lik den cgi traileren som ble vist. Vett at det er ikke umuligt å få til siden Gears of War ser lekkert ut etter bare 1 år etter lanseringa til Xbox 360 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 hehe for å si det slik så tar jeg alt som handler om Killzone 2 med 2 bæreposer salt før jeg ser noe reellt. Men den berømte cgi-videoen fra E3 2005 trigget nysgjerrigheten min såpass at jeg ikke klarer glemme dette spillet med det første. Men jo flere rykter som finnes jo større sjanse er det jo for at noe faktisk er sant da Lenke til kommentar
Closed Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gamers-Creed Gametrailers Gjett hvilket spill som er på første plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå