Gå til innhold

Hvor blir det av Killzone 2?

Anbefalte innlegg

Ja jeg lurer veldig på om det er kommet noe mer info om dette spillet i det siste?

Mener å huske at det visstnok skulle vises en trailer av spillet på en eller annen lukket spillmesse for en tid tilbake men har ikke sett noe til denne på nettet..

Er det noen som har noen nye screenshots eller video fra dette spillet?

Evt. noen rykter om release-dato?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De viste fram noe under den messen for en tid tilbake. Men det var mer en tech demo for å vise mulighetene for EDGE( Sony's nye utvikler verktøy). Vi får nok sett mer enn nok av Killzone 2 på E3 messen i juli.

8661229[/snapback]

Hmm... Ok bare å spenne på seg vente-buksene igjen det da :D

Veldig spent på hva dette spillet kan vise til etter hvert.

Lenke til kommentar
og Socom: Confrontation blir spillbare (demo) til E3.

8662611[/snapback]

:dribble: Gleder meg....

8662920[/snapback]

Samme her :D Men av alle kommende spill som kommer, så ser jeg mest fram til Socom 4. Selv om vi ikke har sett noe fra S4, så er jeg sikker på at ZIpper ikke vil skuffe.

Lenke til kommentar
Det er bilder og videoer av Socom : Confrontation, ikke Socom 4. Er heller ikke Zipper som holder på med Socom: Confrontation.

8664785[/snapback]

Sant det Rocky, Socom: Confrontation er bare en liten bonus :!: Regner med vi får se S4 neste år en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Har troen på at spillet kan ha nesten den grafikken som på den traileren, men trur nok at gameplayet blir søppel, som enern  :thumbdown:

8663950[/snapback]

Igrunn, etter Gears Of War så virker ikke grafikken i Killzone trailern så uoppnålig, det Guerilla har slitt med er elendig gameplay, så man kan jo håpe det greier å lære av sine feil fra 1'rn, som i min mening var et helt forferdelig spill, med en kul trailer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...