Joachim_F Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Her er informasjon om Uncharted: Drake's Fortune, den neste storsatsningen fra skaperne av Jak & Daxter. Les mer Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ser jo ut som dette kan bli gøy! Far-Cry var jo kult, og krysser man dette med Tomb-Raider så mangler jo bare puppene til Lara Croft før man får Uncharted: Drake's Fortune ut fra omtalen her... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 ser døds rått ut, har sett traileren fra e3 å=) Det jeg liker her er at helten ser så nøytral ut og det gjør det dobbelt så gøy:) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det jeg liker her er at helten ser så nøytral ut og det gjør det dobbelt så gøy:) 8661325[/snapback] Hadde vært bedre med pupper i HD-Oppløsning, da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Utviklerne i Naughty Dog skryter av et avansert animasjonssystem som lar Drake gjøre flere ting samtidig. Dessuten loves vi ekstremt realistisk vann, med fysikkbasert bølgesimulasjon og avanserte teknikker for å gjengi vannets overflate. Ellers kommer spillet med massevis av snadder for øyet, som "parallax mapping", "blend shaders", "bump mapping" og så videre.Er spel-historia så grunn at dei må slenge på slike ord for å selge spelet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Syns dette her ser utrolig bra ut. Endelig eit spill som ser ut til å bruke litt av kraften i PS3. Etter å ha sett litt gameplay filmer skofter det enda litt på animasjoner syns eg, ihvertfall utifra det utviklerene skryter på spillet. Men dette er blitt enda ein grunn for meg å kjøpe PS3. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vet ikke helt... jeg synes grafikken så utrolig falsk og ekkel ut. Forøvrig høres spillet ut som en slags FarCry kloning. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Utviklerne i Naughty Dog skryter av et avansert animasjonssystem som lar Drake gjøre flere ting samtidig. Kan ikke akkurat si at jeg så noe særlig til dette i de gameplayfilmene som dukka etter Gamer's Day. Han så ikke noe mer livaktig ut enn Lara Croft gjorde i Tomb Raider: Legends til Xbox 1... (Edit: I hvertfall ikke i forhold til det man skulle forvente fra et eksklusivt nestegenerasjons spill...) Endret 22. mai 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg