utdatert Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg har sett etter bærbar i lengre tid nå, og trodde jeg hadde bestemt meg for en HP 9312. Imidlertid har jeg blitt litt usikker på prosessoren i den, og lurer på om jeg skal gå opp til en HP 9377. Budsjettet mitt er egentlig på 10000 så 9377 blir i dyreste laget... Maskinen skal brukes som skrivebordserstatter, tekst, bilderedigering og noe spill (men trenger ikke de aller nyeste med super grafikk). Hva synes dere, er det verdt kronene å gå opp til 9377?? Takk for alle innspill! Endret 21. mai 2007 av utdatert Lenke til kommentar
utdatert Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hmmm.... Ingen som hadde noen innspill her?? Noen som har erfaring med disse maskinene? (kanskje ikke, tror de er relativt nye...) Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har sett etter bærbar i lengre tid nå, og trodde jeg hadde bestemt meg for en HP 9312. Imidlertid har jeg blitt litt usikker på prosessoren i den, og lurer på om jeg skal gå opp til en HP 9377. Budsjettet mitt er egentlig på 10000 så 9377 blir i dyreste laget... Maskinen skal brukes som skrivebordserstatter, tekst, bilderedigering og noe spill (men trenger ikke de aller nyeste med super grafikk). Hva synes dere, er det verdt kronene å gå opp til 9377?? Takk for alle innspill! 8661101[/snapback] Vel, jeg syns den du bestemte deg for første er grei nok. Dugger nok til det du skal ha.... Det jeg så som var virkelig forandring på den andre du foreslo, var bare grafikk kortets minne som var oppgradert til 512 MB istedenfor 256 MB, men for å være ærlig, ved mindre du er en heftig hardcore gamer (noe du selv sa du ikke er) så er ikke den andre pcen verdt det pris hopet. De to processorene ytter nesten det samme, og tro meg, om den ene er sterkere enn den andre (husker ikke i farta hvilken har høyeste GHz, stod ikke i annonsen, bare merke og modell) så legger du i hvertfall ikke merke til det. Andre forskjeller som ikke teller så mye som jeg så, er størrelse på harddisken, men den første med 160 GB holder lenge for en laptop. Også den første har ikke bluetooth, men om du har en kabel til den enheten du skal koble til med bluetooth, for eksempel mobil, så er ikke bluetooth på laptopen et must. Derfor, om du ikke TRENGER bluetooth, så hold deg til den første. Den dekker nok dine behov frem til en oppgradering pga aldring av maskinen er nødvendig. Håper det hjalp deg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hmmm.... Ingen som hadde noen innspill her?? Noen som har erfaring med disse maskinene? (kanskje ikke, tror de er relativt nye...) 8661791[/snapback] Ikke lov å bumpe før etter 24 timer Og du kan glatt gå for den første. Den andre er ikke verdt de ekstra kronene i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå