CandyKing Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg vet mange av dere har PS2'er.. har noen gjort noe med den utrolig slitsomme vifta? vet noen hvor mange volt den er på ? har ikke skrudd den opp ennå men meget nære nå... alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det er 12V, som det faktisk står på den . Tviler på at det er noe å gjøre, ville ikke satt på en som flytter mindre luft i hvertfall. Du kan jo tre på en 20mm>120mm fan adapter Lenke til kommentar
chimera Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Har du chippa din? Den er utrolig irriterende.... Jeg modda litt og satt på en 55,9 Ohms motstand så nå går den på 5,5 dcv(den starter). Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 nope, har ikke chippa den. Men jeg tenkte å gjøre det "samtidig" den bråker helt vilt... så du om det var en standard vifte? :-? kan den byttes ut med en papst? :-? Lenke til kommentar
Big_blaster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Osen Chipper man en ps2 ?? kann noen gji meg link eller noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå