Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vite når damen er klar?

Anbefalte innlegg

Damen er noen vanskelige vesen å tolke....

De kan "skryte" av hvor fin en er etc.

Så tar en taxi hjem sammen - hun har mistet mobilen tror hun - vi treffes i morgen - men så blir det til (siden hun nok har mistet den og ikke har vanlig telefon) - at vi drar inn til henne. Er ganske nære og alt slik, men blir ikke noe mer...

Så; med jenter generelt - slik jeg har opplevd det - så er det mye bedre å ikke være med hjem på en one-night-stand, men heller ta opp igjen kontakten neste dag? Det blir fort så mye bedre da.... og det skjer mer....

Hva er Deres erfaring? ONS er jo typisk ikke kontakt mer, men skal det bli noe på en er det ofte slik.... damer blir jo fort så latterlig trøtte klokken 04.30 på natten :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok være en ide og ikke bli med hjem eller være med hjem. Det er bedre å avtale å trefes dagen etter eller snart..

Ting kan fort gå for fort eller bli veldig feil på ONS.. Så hvis du ønsker et forhold er ikke ONS en så veldig god ide..

Lenke til kommentar

ONS som i One Night Stands ja...

Har et lite innspill til i forhold til det med å dra hjem til damer...

Det virker som hvis en blir med hjem til dem første så vet dem hvor de har en - de får altså ikke fremkalt den følelsen om å "hige etter det en ikke kan få"...

Har jeg rett? Kanskje jeg skulle bevege meg inn på en doktor-avhandling om emnet :)

Lenke til kommentar

One night stands ender ofte med at det kun blir et one night stand. Så det er ikke noe du burde satse på om du vil ha et forhold.

Da har dere allerede hatt sex og spenningen/jakten er over...vet hvertfall at jeg er sånn (men jeg er jo gutt, da).

Wow, en som heter abrakadabri (og som er registrert før meg? dette ser ikke bra ut)!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Det virker som hvis en blir med hjem til dem første så vet dem hvor de har en - de får altså ikke fremkalt den følelsen om å "hige etter det en ikke kan få"...

Bullcrap!

Betyr det faktum at du drar hjem til hun at du må til å gi deg 100% til henne den kvelden?

NEI!!

Får seriøst vondt i hodet av å høre slikt. Du må da aldri gi etter! Det skal være playfull hele veien, og ikke la hun få noenting gratis! På denne måten opprettholder du spenningen ved onsen og du får hun til å jage deg.

Hvis du vil at det skal være mer enn en ons, så må du bruke en del tid etterpå til å bygge komfort mellom dere. Ligg å prat om følelser (ikke logiske samtaler om vær og vind), men om hvordan hennes første kyss var osv, som bygger komfort mellom dere.

Jeg snakker av erfaring her, da alle onsene mine med unntak av de jeg selv kun vil være ons, har endt opp i lengre seksuelle forhold

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Bullcrap!

Betyr det faktum at du drar hjem til hun at du må til å gi deg 100% til henne den kvelden?

NEI!!

Får seriøst vondt i hodet av å høre slikt. Du må da aldri gi etter! Det skal være playfull hele veien, og ikke la hun få noenting gratis! På denne måten opprettholder du spenningen ved onsen og du får hun til å jage deg.

Hvis du vil at det skal være mer enn en ons, så må du bruke en del tid etterpå til å bygge komfort mellom dere. Ligg å prat om følelser (ikke logiske samtaler om vær og vind), men om hvordan hennes første kyss var osv, som bygger komfort mellom dere.

Jeg snakker av erfaring her, da alle onsene mine med unntak av de jeg selv kun vil være ons, har endt opp i lengre seksuelle forhold

Pick-Up-Artist

8688872[/snapback]

En ONS kan aldri ende i et lengre seksuellt forhold, for da vil det ikke være en ONS lenger...

Lenke til kommentar

Bullcrap!

NEI!!

Pick-Up-Artist

8688872[/snapback]

En ONS kan aldri ende i et lengre seksuellt forhold, for da vil det ikke være en ONS lenger...

8691220[/snapback]

Touche

Lenke til kommentar
*quoting fra de over her, vedrørende ONS*

Et ONS kan være STARTEN på et lengre seksuelt forhold :thumbup:

Touchè @ Pick-Up-Artist :cool:

Men back to case:

Enig med de som sier at du må holde spennningen oppe dersom du vil hjem med henne.

Ellers kan du jo bare spørre :)

Det enkle er ofte det beste :innocent:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...