Lakus Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 SBS har rett. Ifølge han jeg kjenner som er i Starbreeze teamet, så er det en remake av originalen, hvor de har lagt til 40% mer singleplayer spilling i en helt ny del i spillet, og lagt til multiplayer. Var vel strengt tatt det jeg sa... men noen må jo ha det inn med teskje i suppose. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Gleder meg veldig. Digget det første Riddick-spillet. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Veldig bra! En nyhet jeg har ventet på lenge! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nå var jo Riddick spillet en god del lengre enn bare 4-5 timer langt da. Iallefall når jeg spiller det, men så driver jo jeg og leter rundt etter hemmeligheter og gjør quester, og ikke bare rusher igjenom 8665415[/snapback] Jeg gjorde det også. Første gang tok det naturligvis litt lengre tid (muligens åtte timer så mye som), men andre, tredje, femte, og tusende gang jeg gikk gjennom, klarte jeg det fint på 5-7 timer, og da gjorde jeg ALLE sideoppdragene og alt sånt. Endret 21. mai 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Åh, dette blir bra, fikk spillt noen timer av riddick på xbox, før dvdromen, døde på boxen, og jeg fikk aldri spillt mer av dette geniale spillet, og at det heller ikke virket på 360, var også surt, Men skjønner nå at de aldri lagde patch for dette til 360, fordi de hadde planer om en re release. jeje, dette skal i hylla uansett. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "If the fall doesn't kill you, the sudden stop at the bottom will" Fikk aldri Riddick til å funke annet enn på gammelpcen min. På min nåværende så er lyden så shabby så du kan få den pluss shadows er på grensen til ødelagte =/ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "If the fall doesn't kill you, the sudden stop at the bottom will" 8669309[/snapback] Superpirk: Han sier "It isn't the fall that gets you. It's the sudden stop at the bottom". Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "If the fall doesn't kill you, the sudden stop at the bottom will" 8669309[/snapback] Superpirk: Han sier "It isn't the fall that gets you. It's the sudden stop at the bottom". 8674746[/snapback] Skulle rette på det samme tidligere, men så ville jeg ikke pirke for mye Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Dette gleder jeg meg voldsomt til. Synes grafikken på det gamle var fantastisk, (spilte pc versionen på max.) og nå skal de forbedre den enda ytterligere, gleder meg til å se resultatet av det. Og er meget spent på hva de ekstra 40% kan inneholde. Uansett hva det blir så blir det helt sikkert kjempe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg