Tobbi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Jeg har lenge hatt min linksys WRT54GS router tilkoblet et modem fra dataguard. Dette har fungert helt fint siden jeg fikk dataguard som ISP får noen månder siden. Problemet er at nå i helgen falt plutselig linja ut. Hvis jeg kobler nettverkskabelen direkte i modemet får jeg kontakt og alt fungerer. Hvis jeg derimot skal bruke linksys routeren min fungerer ingenting. ip adresse, subnetmask, dns sersere og gateway er skrevet inn riktig og bekreftet av dataguard. Mere enn dette mente de ikke var nødvendig å skrive inn. Dataguard sier at de har kontakt med både modemet og at de kan se MACen på routern. Jeg har prøvd å restarte modem og router. Jeg har prøvd å resette router og skrive inn info igjen. Jeg har prøvd å flashe firmware på routern. Er det noen som har noen tips og hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Tobbi Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Never mind. Plutselig bare begynte det å fungere... merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå