Spartan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 *snip* 8662426[/snapback] Godt sagt. Jeg har allerede en "megler" som har snakket litt med han. Jeg og megleren tar nok oss en tur opp i kveld eller i morgen. Vi var der dagen etter, men han turte ikke lukke opp. Feigt. 8662584[/snapback] Enkelte folk er litt rare når det gjelder kommunikasjon: Sure og tøffe på telefonen/mail ol.l., men når du står ansikt til ansikt er de drittredde og tause. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Evt. så var nordlendingen lei av bullshittet fra han trådstarteren her og ga seg jamt faen, mens han pønsket ut flere måter han kunne "kvæst hain" på. Sånn, on topic, så mener jeg du bør betale for å få fikset vinduet og være fornøyd. 35000,- er ikke det det koster å få fikset det vinduet. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Godt sagt. Jeg har allerede en "megler" som har snakket litt med han. Jeg og megleren tar nok oss en tur opp i kveld eller i morgen. Vi var der dagen etter, men han turte ikke lukke opp. Feigt. 8662584[/snapback] Feigt og feigt? Å stille opp 2 mann på døra, dagen etterpå mens fyren sliter med kuppelhue, fyllenerver og/eller noia er vel ikke en genistrek. Sett deg i hans situasjon. Ville du ha åpnet for to mann dagen etter et slikt slag (hvorfor blir aldri jeg invitert til slike fester?) og spesielt når han ene var en du hadde hatt oppi håret ditt dagen i forveien. Fyren var sikkert drittredd og satt ute på dass og skalv han. La heller megleren din dra alene og ordne et møte for dere. Hvis ikke dette nytter så kan du skrive et rekommandert brev (ta kopi) der du tilbyr deg å betale for vinduet (undersøk pris) med x antall kroner. Du vil derfor ha oppgitt hvilken konto som pengene skal inn på. På den måten kutter du hans mulighet til å anmelde deg for hærverk, du tilbyr deg jo å ordne opp, og har papirer som kan bevise det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå skal du ikke slå personer fordi de truer deg, og du skal heller ikke ødelegge et dobbeltvindu ved å kaste en stein gjennom ruta. Hvis det var jeg som holdt den festen og fikk for mye å drikke slik at jeg ble vill, så hadde jeg nok reagert ganske kraftig at en person slår meg for så å knuse ei rute... Du må nok garantert betale for ruta og personen som ble skadet. Han fyren som eide huset vil nok ha litt cash for tort og svie. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Som det forholdsvis tydelig har blitt presisert flere ganger, så var det første slaget(av trådstarter) til nøds en nødhandling da han følte seg truet, iom. en 'mental' nordlending sto og skreik trusler i trynet(antar jeg) på han. Med alkoholen på topp av det(selvom det ikke er en unnskyldning), og vitneutsagn som bekrefter huseiers aggresive og truende oppførsel, så kan det antas at det blir sett på med skjønn iht. en evt. anmeldelse. Steinen gjennom ruta derimot er verre å bortforklare, men når trådstarter har gått med å gjøre opp for seg på en redelig måte, så er det ingen grunn til at politiet skal blande seg inn der. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hva i helvete har det egentlig med saken å gjøre at fyren var nordlending? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I resten av landet, er nordlendinger berømt for sitt .. friske forhold til kraftutrykk og tvilsomme temperament. (regardless av hvorvidt det stemmer eller ei) Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva i helvete har det egentlig med saken å gjøre at fyren var nordlending? 8673755[/snapback] Det er egnetlig til hans fordel at vi raskt blir gjort oppmerksom på hans opphav. På den måten unnskylder vi lettere uvanlig, spaica oppførsel og bannord i hver setning. (Du er vel ikke nordlending du også, siden det tredje ordet i setningen din er et banneord.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå