Feltherre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei Jeg satt å leste denne testen om Nikon D40. Så leser jeg til min store forskrekkelse: Karakteren vi har gitt, er ut fra det ekstremt trege kitobjektivet. Hvor tregt snakker vi om her? Er vant med kompaktkamera fokusering. Blir dette veldig tregt? ******************** Og så: Jeg er enda på leting etter et Nikon D70s og kom over dette tilbudet: Nikon D70s m/18-55mm.Og lurer på om det er et godt tilbud siden jeg ikke greier å finne et Nikon D70s med 18-70mm. 18-55mm er vel litt dårligere enn 18-70mm,men føler at jeg ikke trenger noe bedre.Og føler at jeg ikke har lyst å vente noe lenger. Endret 21. mai 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 For å strø litt salt i såret viser jo dette nok en gang at det for mange er unødvendig mye handlingsvegring. Jeg ser stadig meget flotte D70 med mye ekstrautstyr gå billig på bruktmarkedet- og mener dette kan være en fin løsning- Iallefall med den sinnsvake utbyttefrekvensen som har kommet de siste årene. Fingern ut! I alle tilfeller er D40 med nye 18-55 AF-S DX helt kurant også. (iallefall en hel del bedre enn ingen kamera slik situasjonen din er nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå