Gå til innhold

Hjelp til Bios Oppdatering

surrehue

Anbefalte innlegg

Hei...er det noen som kan hjelpe meg??? Jeg kjøpte meg i sommer en ny pc med AMD 1800+ prosessor, 526 mb ram og ASUS A7V333 RAID hovedkort. Kjører WIN XP. problemet er bare at Pc'en restarter seg selv stadig vekk. Det virker som problemet kommer hyppigere og hyppigere hvor lenger det er siden jeg instalerte på nytt.. Hva kan problemet være??? Er en biosoppdatering å anbefale?? evnt hvilken versjon ??

Hvordan gjør jeg en bios oppdatering?? Hva skjer hvis pc'en kikker under instaleringen av en bios oppdatering??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med HK finner du en cd. på den ligger det et program med det frekke navnet ASUS UPDATE. innstaler det og la det gjøre jobben. Enkelt som bare det. Er relativt sikker på at den fikser litt sikkerhetskopier o.l, men ville ikke uppdatet mens jeg spilte cs for å si det slik.

Lenke til kommentar

Heisann.

Jo bruk programmet som ligger på ASUS sin CD. Dette fungerer helt utmerket, og du kan ta en backup av din eksisterende bios. Nyeste versjon til ditt hovedkort heter 1015, og denne har støtte for cpu opp til +2800, samt en hel masse nye settinger i BIOS.

Hvordan vifte bruker du forresten på denne maskinene? (virker som ett dumt spm, men det er faktisk seriøst ment.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...