surrehue Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei...er det noen som kan hjelpe meg??? Jeg kjøpte meg i sommer en ny pc med AMD 1800+ prosessor, 526 mb ram og ASUS A7V333 RAID hovedkort. Kjører WIN XP. problemet er bare at Pc'en restarter seg selv stadig vekk. Det virker som problemet kommer hyppigere og hyppigere hvor lenger det er siden jeg instalerte på nytt.. Hva kan problemet være??? Er en biosoppdatering å anbefale?? evnt hvilken versjon ?? Hvordan gjør jeg en bios oppdatering?? Hva skjer hvis pc'en kikker under instaleringen av en bios oppdatering?? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Med HK finner du en cd. på den ligger det et program med det frekke navnet ASUS UPDATE. innstaler det og la det gjøre jobben. Enkelt som bare det. Er relativt sikker på at den fikser litt sikkerhetskopier o.l, men ville ikke uppdatet mens jeg spilte cs for å si det slik. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 (endret) dd Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
svennrune Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Heisann. Jo bruk programmet som ligger på ASUS sin CD. Dette fungerer helt utmerket, og du kan ta en backup av din eksisterende bios. Nyeste versjon til ditt hovedkort heter 1015, og denne har støtte for cpu opp til +2800, samt en hel masse nye settinger i BIOS. Hvordan vifte bruker du forresten på denne maskinene? (virker som ett dumt spm, men det er faktisk seriøst ment.) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Og ja du kan Flashe Asus kortene i windows med Asus Live Update. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ingen problemer å flashe BIOS i Windows lenger.......Det har MSI gjort i laaaaang tid nå, og det går fint som f....... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ingen problemer å flashe BIOS i Windows lenger.......Det har MSI gjort i laaaaang tid nå, og det går fint som f....... Jepp det går meget bra å oppdatere bios'en i windows med msi update2. Funket på mitt kort? Lenke til kommentar
surrehue Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Hei... takk for gode svar... Slik jeg skjønner det er det bare å bruke asus oppdate så fikser den resten ?? Til dere som har a7v333 kortet har dere også hatt problemer med bluscreen ?? og hjalp bios oppdateringen da??? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 i xp er ikke bluescreen på som default da...heller en ufrivillig restart... men ja...etter jeg oppdaterte BIOS, ble alt bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå