LordShaft Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann godtfolk. Jeg låner Crackdown spillet til en kompis. Og der følger det med sånn beta sak til halo3. Hvis jeg laster ned betaen og spiller det på min maskin blir den da ubrukelig på hans maskin senere? Regner med du må taste inn den koden som følger med inne i spillcoveret? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Neia, er ikke no kode å trykke inn. Men tror Betaen "låser" seg til en Live Konto.. så hvis han har lasta den ned funker den ikke for deg og omvendt. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 AU da;) da tror jeg ikke jeg tørr å laste den ned hehe. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I og med at folk klarer laste ned demoen med en piratkopi av crackdown så kan dette umulig være noe problem!? Men du må ha dvd-en i spilleren for å få spilt betaen. Jeg har i hvert fall ikke funnet noen annen måte å få spilt spillet på enn å starte crackdown. Så uansett kan kun en av dere spille betaen hvis dere kun har en dvd. Last ned betaen du lordsjæft Det er morro! Ikke verdens mest imponerede grafikk i betaen akkurat men action og spilleglede i massevis. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg kan bekrefte at du kan spille Halo 3 betaen uten å bekymre deg. Jeg har testet det selv, tok med mitt eksemplar av spillet til en kompis og testet. Discene har ikke unik kode. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg kan bekrefte at du kan spille Halo 3 betaen uten å bekymre deg. Jeg har testet det selv, tok med mitt eksemplar av spillet til en kompis og testet. Discene har ikke unik kode. 8661082[/snapback] Jepp som jeg trodde.. Da er det duket for å få drept Lordshaft litt i Halo3 også!? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Konge..... Da kommer jeg på nett å lager litt kvalme senere Hvis jeg har fått xboxen i posten noda. Skulle få den i løpet av ei uke. Å no er det begynt på andre uka : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå