Duffofan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hei er mage bra? alle sier at forskjellige klasser er best hele tiden men kan de ikke bestemme seg for hva som virkelig er best.. jeg synes mage er ganske kult og jeg tenkte å være en mage som fryser andre med sine spells som bare jeg kan gjøre..hva er best build (talents) og hva er beste mounten for mage? det jeg mener er hvilken som går forest Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Epic flyingmount!!1!1!!1!!one!1!!oneoneone!1!!11!1!eleven!one!!1 Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Var jeg deg, ville jeg spurt i Mage-tråden. Jeg tror du får bedre respons der, enn å lage en ny tråd for hvert spørsmål du har Lenke til kommentar
Duffofan Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Epic flyingmount!!1!1!!1!!one!1!!oneoneone!1!!11!1!eleven!one!!1 8660605[/snapback] ' unnskyld jeg forholder meg ikke til utrykk som oneoneone eleeven og sånnt.. du mener jeg skal prate engelsk har bar 2 i englichs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vi har nok troll her på forumet.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Klassene er balanserte, dvs at uansett hva du velger har de sine svakheter og styrker. En warrior vil slite med å ta en mage, mens en rogue vil slite med å ta en warrior eksempelvis. Dette burde være unødvendig å forklare ettersom du kan lese det meste på blizz sine nettsider eller i manualen. Game guide Introduction Your character How to play playing with others PvP The world Misc RTFM! Lenke til kommentar
Duffofan Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Klassene er balanserte, dvs at uansett hva du velger har de sine svakheter og styrker. En warrior vil slite med å ta en mage, mens en rogue vil slite med å ta en warrior eksempelvis. Dette burde være unødvendig å forklare ettersom du kan lese det meste på blizz sine nettsider eller i manualen. Game guide Introduction Your character How to play playing with others PvP The world Misc RTFM! 8660898[/snapback] 1 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå