Gå til innhold

mage er det bra og hva er best for å komme til lvl

Anbefalte innlegg

hei

er mage bra? alle sier at forskjellige klasser er best hele tiden men kan de ikke bestemme seg for hva som virkelig er best.. jeg synes mage er ganske kult og jeg tenkte å være en mage som fryser andre med sine spells som bare jeg kan gjøre..hva er best build (talents) og hva er beste mounten for mage? det jeg mener er hvilken som går forest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Epic flyingmount!!1!1!!1!!one!1!!oneoneone!1!!11!1!eleven!one!!1

8660605[/snapback]

'

unnskyld jeg forholder meg ikke til utrykk som oneoneone eleeven og sånnt.. du mener jeg skal prate engelsk :blush: har bar 2 i englichs :tease:

Lenke til kommentar

Klassene er balanserte, dvs at uansett hva du velger har de sine svakheter og styrker. En warrior vil slite med å ta en mage, mens en rogue vil slite med å ta en warrior eksempelvis. Dette burde være unødvendig å forklare ettersom du kan lese det meste på blizz sine nettsider eller i manualen.

Game guide

Introduction

Your character

How to play

playing with others

PvP

The world

Misc

RTFM!

Lenke til kommentar
Klassene er balanserte, dvs at uansett hva du velger har de sine svakheter og styrker. En warrior vil slite med å ta en mage, mens en rogue vil slite med å ta en warrior eksempelvis. Dette burde være unødvendig å forklare ettersom du kan lese det meste på blizz sine nettsider eller i manualen.

Game guide

Introduction

Your character

How to play

playing with others

PvP

The world

Misc

RTFM!

8660898[/snapback]

1

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...