Pepsi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg lurer på om det er noen vits i å hente en Sony Vaio fra Sverige. Tenker ikke pris, men mest på tastatur og språk på OS. Vil det være mulighet til å få norsk språk på maskinen? Vil det være norsk tastatur med æ, ø og å, hvis ikke kan det kjøpes separat? Noen som vet?? Takker og bukker Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hmm, om Sony hadde maskiner med norsk os og norsk tastatur hadde de vel solgt dem i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Netshop har en i sitt Ukens Tilbud. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg hentet en Sony VAIO C series til samboeren min i april 07. Jeg bestilte den via svensk netshop, og hentet den i Sverige. Den kom med Windows Vista, og ved første gangs oppstart kunne jeg velge mellom hvilket språk datamaskinen skulle konfigureres med. Jeg valgte "norsk". Baksiden er jo at der æøå normalt bruker å være, er det isteden noen andre tegn. I praksis fungerer dette derimot som vanlig. Da samboeren min er gjennomsnittlig "hurtig" i tasting, og følgelig ikke ser på hvilken bokstav som står på knappen, legges dette ikke nevneverdig merke til. Ellers fungerer maskinen kjempebra! Personlig syns jeg Sony har dyttet litt for mye egen programvare i maskinen, men det er jo ikke vanskeligere enn å formatere sjiten. Forsendelsen fra lageret i Sverige til postkassen i Åre tok 3 dager, kjempebra! Bare husk at du må ha en postkasse i Sverige dersom du skal hente den der, Sony sender ikke poste restante. Håper dette kan være til hjelp. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg hentet en Sony VAIO C series til samboeren min i april 07. Jeg bestilte den via svensk netshop, og hentet den i Sverige. Den kom med Windows Vista, og ved første gangs oppstart kunne jeg velge mellom hvilket språk datamaskinen skulle konfigureres med. Jeg valgte "norsk". Baksiden er jo at der æøå normalt bruker å være, er det isteden noen andre tegn. I praksis fungerer dette derimot som vanlig. Da samboeren min er gjennomsnittlig "hurtig" i tasting, og følgelig ikke ser på hvilken bokstav som står på knappen, legges dette ikke nevneverdig merke til. Ellers fungerer maskinen kjempebra! Personlig syns jeg Sony har dyttet litt for mye egen programvare i maskinen, men det er jo ikke vanskeligere enn å formatere sjiten. Forsendelsen fra lageret i Sverige til postkassen i Åre tok 3 dager, kjempebra! Bare husk at du må ha en postkasse i Sverige dersom du skal hente den der, Sony sender ikke poste restante. Håper dette kan være til hjelp. 8660985[/snapback] hvor bestilte du fra? jeg lurer på å gjøre det samme Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg bestilte den fra netshopen til Sony Sverige, altså sony.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå