Gå til innhold

IRC kanalen med gesøk gitt

Anbefalte innlegg

Heisan folkens. Trafikken på IRC kanalen har tatt seg opp og det er jo topp. Jeg må ta ned serveren et øyeblikk og nå passer det perfekt da den akkurat i dette øyeblikket er folketom. Trenger litt mer minne i burken. Sånn for orden skyld så vil alle serveren mine bli tatt ned en gang i løpet av uken fordi jeg flytter kontor, men det vil jeg i så fall gi nærmere beskjed om..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mye bedre med en egen server  :thumbup:

Jeg vil takke deg for dette flotte initiativet. HDSoftware!

8671211[/snapback]

Enig.

Folkens! Vil bare opplyse litt om status, for nå har jeg flyttet kontor. Har laget om kjellern til "office" og har laget eget server rom på 10m2, to dsl linjer og er nesten ferdig med å sette tilbake alt sammen. Foreløpig er det kun prioritert det jeg tjener penger på, men i løpet av dagen/morgendagen kommer alle "nice to have" sakene på plass også, der iblandt IRC serveren.

Hold ut folkens....Snart er det IRC tid igjen........

Denne gangen blir serveren å regne som permanent og vil ikke bli tatt ned så fremt det ikke er snakk om viktige oppdateringer som krever omstart. Har også sett at det lar seg gjøre å sette flere serveren opp og lage et "net" av IRC servere. På den måten tror jeg også at IRC kanalene overlever når en av serverene bootes.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...