HDSoftware Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisan folkens. Trafikken på IRC kanalen har tatt seg opp og det er jo topp. Jeg må ta ned serveren et øyeblikk og nå passer det perfekt da den akkurat i dette øyeblikket er folketom. Trenger litt mer minne i burken. Sånn for orden skyld så vil alle serveren mine bli tatt ned en gang i løpet av uken fordi jeg flytter kontor, men det vil jeg i så fall gi nærmere beskjed om.. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Okidok. Server er oppe igjen. Velkommen skal dere være alle sammen Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor ikke heller bruke en irc-tjener på et vanlig irc-nettverk, de har gjerne litt mer oppetid enn det her? Freenode er jo vanlig å bruke til sånt.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fordi det er ikke like tøft. Go irc.hdsoftware.no! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 OFF!! Orker ikke kommentere dette engang Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er mye bedre med en egen server Jeg vil takke deg for dette flotte initiativet. HDSoftware! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Det er mye bedre med en egen server Jeg vil takke deg for dette flotte initiativet. HDSoftware! 8671211[/snapback] Enig. Folkens! Vil bare opplyse litt om status, for nå har jeg flyttet kontor. Har laget om kjellern til "office" og har laget eget server rom på 10m2, to dsl linjer og er nesten ferdig med å sette tilbake alt sammen. Foreløpig er det kun prioritert det jeg tjener penger på, men i løpet av dagen/morgendagen kommer alle "nice to have" sakene på plass også, der iblandt IRC serveren. Hold ut folkens....Snart er det IRC tid igjen........ Denne gangen blir serveren å regne som permanent og vil ikke bli tatt ned så fremt det ikke er snakk om viktige oppdateringer som krever omstart. Har også sett at det lar seg gjøre å sette flere serveren opp og lage et "net" av IRC servere. På den måten tror jeg også at IRC kanalene overlever når en av serverene bootes..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå