qvestus Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg skal bestille ADSL, der jeg bor er det mulig å bestille Telenor eller Bluecom, hvem bør jeg velge ? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Søk litt her på forumet, så finner du nok endel begrunnede svar. Selv hadde jeg valgt Bluecom. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bluecom, billigere og bedre. Med bedre så mener jeg at du slipper å bruke noe oppkoblingsprogram og du kan ha 3 pc'er tilkoblet uten å behøve å ha en router Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 BlueCom suger noe sier jeg, etter at jeg bestillte 2 Mbit linje av dem, de greier ikke få mere enn 0.860 Mbit (med TeleHor hadde jeg 1.1 Mbit på 1 Mbit linje) så, jeg sier at www.firstmile.no står sterkest av de 2 Lenke til kommentar
Raven Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har gode erfaringer med bluecom, har stort sett ikke annet enn gode ting å si om dem. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Valgte bluecom og er fornøyd. Enkelte å sette oppe. Men måtte betale et halvårs avgift med en gang. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Valgte bluecom og er fornøyd. Enkelte å sette oppe. Men måtte betale et halvårs avgift med en gang. Hørte av noen andre at du kunne ringe inn å be om å få betale hver mnd. Tror nok at jeg går for bluecom ja... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Valgte bluecom og er fornøyd. Enkelte å sette oppe. Men måtte betale et halvårs avgift med en gang. Hørte av noen andre at du kunne ringe inn å be om å få betale hver mnd. Ta 3mnd fakturering, det blir endel billigere. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har bluecom og er kjempe fornøyd... Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bluecom eller NGT (Y) Telenor er for tapere Lenke til kommentar
and-stee Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har Bluecom og anbefaler det. Har enda ikke opplevd at linja har vært nede, mens fler jeg kjenner som har telenor stadig klager på at linja er nede. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Samme ledningen så valget er ditt. Har selv telenor og er fornøyd med dem, Veldig stabilt? Lenke til kommentar
and-stee Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja det er samme ledning, men det er ikke samme sentral og server..... Dessuten er Bluecom billigere Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Samme ledningen så valget er ditt. Har selv telenor og er fornøyd med dem, Veldig stabilt? Mellom deg og sentralen ja, men ikke resten av linjenettet og infrastrukturen. Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Samme ledningen så valget er ditt. Har selv telenor og er fornøyd med dem, Veldig stabilt? Ehhh.. stabilt? Mitt nett virker 40% av de gangene jeg skal bruke det.. brukbart... hater telenor og 13.januar er de ute av huset mitt for godt Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 En kammerat av meg har Telenor ADSL og han syntes det er meget dårlig og skal slutte med det grunnen er at noen ganger så har han mistet internettet i 12 dager av en månede osv. Det er halve måneden fordi de fikser noe mens han må betale for hele måneden osv.. Det har skjedd flere ganger så nå gidder han ikke lengere.. Bluecom!! Sier jeg etter det han har erfart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå