BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Selde igår min PS3, då den aldri vært spelt noko på, eller forsåvidt brukt til noko anna. Gløymde sjølvsagt å fjerne kontoen min på maskina då den allereie hadde vært pakka ned dei siste vekene. Korleis kan eg få fjerna min informasjon frå PSN? Og i det heile tatt få kontoen min fjerne derifrå. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg vet rett og slett ikke om det er mulig. Opplegget virker litt halvgjort akkurat nå. Jeg hadde et problem der jeg glemte passordet på master accounten og ikke husket fødselsdatoen jeg skrev inn så da fikk jeg store problemer. Måtte maile nordisk film, og etter flere mailer fikk de til slutt skifta passordet. De kunne ikke slette kontoen sa de når jeg spurte om det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Vel, det er jo bra greier... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror ikke det hjelper å formatere hd? Jeg smallt inn en 160 gb hd her for en stund tilbake og mener bestemt at operativsystemet og innstillingene var inntakt etter bytte? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det nytter ikke formatere harddisken, da det ikke lagres der (mener jeg å ha lest). Du får vel prøve å sende en mail te Sony eller no'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå