Pansergnom Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Som jeg skrev over jeg vil sette opp ip telefoni på min n95 telefon. Jeg har bluecom, er det noen som vet om det er mulig på en eller annen måte? Jeg er helt grønn på dette området foresten Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Som jeg skrev over jeg vil sette opp ip telefoni på min n95 telefon. Jeg har bluecom, er det noen som vet om det er mulig på en eller annen måte? Jeg er helt grønn på dette området foresten 8660276[/snapback] er ulike fremgangsmåter, kommer ann på hvilken tilbyder du velger det. Noen opererer med automaiske oppsett for telefonen noen med manuelle innstillinger. Google voip nokia n95 og velg levrandør edit: lære meg og lese poste skikkelig kanskje hehe, du har bluecom og vil ha det på mobilen ja, ikke hørt att de tilbyr den tjenesten hør med support apparatet dems du Endret 21. mai 2007 av shortleg Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg vil anbefale Voipdiscount. Det er gratis å ringe fast telefoner i norge. Beskrivelse hvordan du setter opp telefonen se post #1920 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=722615&st=1900 Jeg vil også anbefale "Fring" Hvor du kan ringe og chatte med Msn og Skype kontaktene dine. Du kan ringe med skypeOut hvis du har satt inn penger på konto. Du kan også sette opp Voipdiscount i Fring da Fring støtter Sip. Det veldig enkelt å sette opp. Du trenger bare å legge inn brukernavn og passord og Sip adressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå