Chres Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ok, nå er min LAPTOP som de fleste andre LAPTOP'er. Den kjører bare på 800 MHz når strøm ikke er tilkoblet. Men kjører på 1.8 GHz når strøm er tilkoblet. Og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer eller filer jeg kan slette slik at den ikke gjør dette, eventuelt noen ting som kan fikses i BIOS e.l ? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du kan prøve å gå til "egenskaper for Strømalternativer" på kontrollpanelet og endre Strømoppsettet til "Alltid på". Lenke til kommentar
cheesewheese Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ok, nå er min LAPTOP som de fleste andre LAPTOP'er. Den kjører bare på 800 MHz når strøm ikke er tilkoblet. Men kjører på 1.8 GHz når strøm er tilkoblet. Og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer eller filer jeg kan slette slik at den ikke gjør dette, eventuelt noen ting som kan fikses i BIOS e.l ? 8660260[/snapback] Det kommer helt ann på laptopen din. Vær mer spesifik. Min laptop er som alle andre laptoper sier ingenting, sorry as, men det fins tusenvis av forskjellige laptoper der ute. Det kan være et av utility programmene som laptopen har, eller som forrige post sa, det kan ha noe med innstillinger i kontroll panel, eller det kan være som du sa, i BIOS. Vennligst vær mer spesifik, og jeg kan prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Cres: NHC, dette kan funke til dette! Notebook hardware control! Funker på min amd maskin, har ikke prøvd det på core2duo da det ikke var noe vits! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå