Gå til innhold

CPU på 1.8GHz selv om strøm ikke tilkoblet?

Anbefalte innlegg

Ok, nå er min LAPTOP som de fleste andre LAPTOP'er. Den kjører bare på 800 MHz når strøm ikke er tilkoblet. Men kjører på 1.8 GHz når strøm er tilkoblet. Og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer eller filer jeg kan slette slik at den ikke gjør dette, eventuelt noen ting som kan fikses i BIOS e.l ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, nå er min LAPTOP som de fleste andre LAPTOP'er. Den kjører bare på 800 MHz når strøm ikke er tilkoblet. Men kjører på 1.8 GHz når strøm er tilkoblet. Og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer eller filer jeg kan slette slik at den ikke gjør dette, eventuelt noen ting som kan fikses i BIOS e.l ?

8660260[/snapback]

Det kommer helt ann på laptopen din. Vær mer spesifik. Min laptop er som alle andre laptoper sier ingenting, sorry as, men det fins tusenvis av forskjellige laptoper der ute. Det kan være et av utility programmene som laptopen har, eller som forrige post sa, det kan ha noe med innstillinger i kontroll panel, eller det kan være som du sa, i BIOS. Vennligst vær mer spesifik, og jeg kan prøve å hjelpe deg.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...