ZaLPhoN Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei... Jeg har Point Of View GeForce4 Ti 4200 XP som er kjent for sine overklokkingsmuligheter. Jeg overklokker til den hastigheten som vist her på hardware: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/p...0xp/index3.html Jeg brukte RivaTuner til og overklokke det. Så testa jeg 3dmark og så kom jeg til den første testen så sto det 27 FPS og så stoppa alt. etter ca 10 sek kom det et nytt bilde da sto det 1 FPS, og etter noen sekunder begynte den og loade den neste testen. Da trykka jeg reset! Hva er feil da?? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Enten har du overklokket for høyt eller så henger ikke resten av pcen din med. Hørtes ut som om du hadde overklokket for høyt mener nå jeg. Du må prøve deg frem vet du! Ingen garanti for at du skal nå samme hastighet som hw.no Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Prøv og klokk det litt mindre, still det på standard hastighet og klokk gradvis med 5mhz om gangen eller no sånt Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Høres ut som kjernehastigheten er for høy, dette vil da føre til at bildet "fryser". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå