Gef Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Se her: http://uk.special.reserve.co.uk/reviews/in..._FOR_PC&af=cc80 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ikke når vi lever "Due for Shipment: 4/4/2044"..... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 ikke når vi lever "Due for Shipment: 4/4/2044"..... Står jo selfølgelig feil da...jeg begynte å lure litt selv første gang jeg så det Lenke til kommentar
atticus Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ikke når vi lever "Due for Shipment: 4/4/2044"..... Står jo selfølgelig feil da...jeg begynte å lure litt selv første gang jeg så det Kanskje det bare er tull ? Ser jo ut som en slik "wannabe" webshop side , og dessuten , hvis det skulle vært skrivefeil så er det en utrolig rar person som har skrevet det . 4 tallet er ganske langt unna 3 tallet (dvs. ved høyre side på tastaturet that is) 2044 , Dum skrivefeil isåfall.. Lenke til kommentar
datid Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 tror ikke jeg hadde turt å bestille den der nei, hele webshoppen så litt sketcy ut spør du meg. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå