Gå til innhold

Er avstemninger irriterende?

Hva synes du om at alle kan lage avstemninger?  

1. 1. Hva synes du om at alle kan lage avstemninger?

• Konge! Det er jo dritgøy å lage avstemninger!
      24
    • Det er irriterende
      5
    • Det ville vært bedre om moderatorene kunne lage seriøse avstemninger av og til
      17

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som synes det burde være moderatorens jobb å lage avstemninger?

Slik det er nå, lager jo alle avstemninger bare på gøy, og det er bare tull.

De fleste har under 10 svar, og er dermed meningsløse.

Men, jeg synes at moderatorene kunne laget avstemninger oftere enn de gjorde før.

Eller, det kan jo også lages en egen avstemningskategori, hvor alle brukere har rettigheter til å lage avstemninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alt for mange som misbruker muligheten til å lage polls. Personlig har jeg sagt ifra til de andre moderatørene mitt ståsted i denne saken, men det er forskjellig syn på dette. Mitt forslag var at en moderatør måtte "godkjenne" pollen før den ble synlig, men dette forslaget så ut til å bli forkastet. Så for øyeblikket får dere bare leve med avstemninger så får vi heller prøve så godt vi kan å luke ut de mest tåpelige.

Lenke til kommentar

Det fleste som benytter seg av Poll-funksjonen misbruker den. Bruker den til å stemme over om de nye smileys'ene er fine eller ikke - totalt unødvenig og irrelevant.

Nå som Amund stenger denne, vil det kanskje være en idè å gi oss muligheten til å sende en melding til moderator hvis man vil opprette en poll som er relevant, sånn at moderator kan avgjøre om denne pollen skal opprettes eller ikke.

Var det ikke slik før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...