NyeTanker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei, Hvordan gjør man dette billigst mulig? Jeg blir vel eventuelt nødt til å kjøpe en DVI-splittboks, gjør jeg ikke? Jeg kom over en 1xDVI->2xDVI-kabel en gang, men kan ikke forstå hvordan den kan gjøre nytten. Jeg har en laptop med èn DVI-utgang (ingen VGA). Setter stor pris på svar og forslag til produkter. Endret 21. mai 2007 av NyeTanker Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 HER har du det du trenger. Finnes ogsa med 3 utganger. Pris: finner man her, bl.a. Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Takk for tips! Har søkt en del, og siden du poster det antar jeg at det ikke finnes billigere løsninger enn denne på det norske markedet. Får man kjørt både span mode ("en" bred skjerm) og dual view (to uavhengige skjermer) med denne boksen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 dual- og triplehead2go er vel egentlig beregnet på spilling, så det må finnes billigere løsninger? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Billigste løsning er som regel docking-station til selve bærbaren. Da har du som regel en DVI, samt analog-utgang å benytte deg av. Bruker dette selv i jobb sammenheng på en IBM T43, docking og to 19" skjermer. Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Takk for svar. Dockingstasjon har jeg aldri hatt. Ikke en dum idè. Får sjekke litt priser der. Forøvrig er ikke formålet spill eller annet særlig grafikkrevende arbeid. Skrik ut hvis dere kommer over noe billige løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå