tobbie Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Dere har helt sikkert hørt det før, men trenger litt mer spesifik hjelp en det jeg har fått tidligere.. ("Unmute?", "Ny mic?" osv.) Så.. Jeg har en Creative mic(har prøvd andre miccer også) som jeg fikk i en pakke sammen me et webcam. Har ikke funnet noe produktinfo om miccen. Tror den er ca. 3-4 år gammel. Driveren jeg kjører på miccen er NVIDIA® nForce Audio(Har ingen annen atm.) så problemet blir jo at miccen kjører på utlinja. Med andre ord hører alle andre det JEG hører fra pcen. Hvis jeg glemte noe nyttig info.. then tell me. Regner med at jeg trenger en ny driver, men er nok ikke den beste på dette området. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) forstår ikke helt hva du er ute etter, men om det er å slå av micen er dette oppskriften: dobbelklikk på høytalersymbolet nede med klokken i windows. velg å dempe microphone. om du ikke finner microphone må du klikke på alternativer->egenskaper og huke av for microphone under "vis følgende volumkontroller". Endret 20. mai 2007 av capy Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 hehe, nei sry tror jeg glømte å beskrive problemet skikkelig. Jeg prøver å få miccen til å fungere slik at folk hører alt JEG sier isteden for å høre alt PCen sier.. Input er på en måte koblet til Output med andre ord. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei . Kva operativsystem nyttar du ? Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Akkuratt nå kjører jeg 32-bits Vista, men jeg hadde samme problemet på XP, etter formateringen.. Endret 28. mai 2007 av tobbie Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har noen en liste over div. lydkort-drivere som muligens kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå