gamerman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg lurte på er det feil med gamecuben min ........ noen ganger når den loader så lager den sånn hakke lyd som en slags dunk Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nah kanskje, spør hvor alvorlig det er, men i boot fasen innimellom så kan du høre et klikk. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 ja det er noen små klikk jeg tror det er normalt i vært fall viss du har prøvd en xbox den bråker noe jævli Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hehe den bårker ikke NOE JÆVLIG, men det er den maskinen som gir fra seg mest sus å dus ja. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har vært borti flere CD/DVD-spillere (Til PC) som lager klikkelyder når dem loader platene. Xbox bråker? Tja, har vært bort i litt ymse, og PS2 virker ofte verre da, ikke at jeg bryr meg siden jeg som regel ikke har mutet lyden når jeg spiller Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 det er bra at xbox bråker; den viser makt! Men man høre ikke noe til den uansett når pc-en min står på, eller når jeg spiller.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Xbox bråker ikke jævli men den suser ganske godt . jeg har en xbox og gamecube Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har alle 3 konsollene og jeg syntes PS2 bråker mest jeg, eller bråk og bråk..sus fra viftene Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 XboX har en høyfrekvent ekkel forbanna viftelyd! (ikke fanboy!) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 jeg hører noen små klikk på gamecuben min når den loader Lenke til kommentar
HFL Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg syntes GC bråker mest jeg,(har bare prøvd den som står i butikken), har xbox selv Lenke til kommentar
Champ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Loader? Gamecube loader da ikke Lenke til kommentar
Booooo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Loader?Gamecube loader da ikke den lovder som bare det den bråker litt mye Lenke til kommentar
Champ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Lite tendenser til det på min Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg syntes GC bråker mest jeg,(har bare prøvd den som står i butikken), har xbox selv Hvorfor den i butikken bråker er fordi det er montert ei monster vift inne i monteret sammen med kuba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå