Penetal Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei, har litt problemer her. Jeg har klart det før, og nesten nå Har åpnet portene mine i routern (wrt45gl), men når jeg skjekker om de er åpne får jeg error. Men hvis jeg starter utorrent så er porten den bruker åpen (ikke hvis jeg ikke har startet utorrent). Antar dette har noe med UPnP (hva nå enn det er), jeg har skrudd det av i routern (har prøvd med på, hjalp ikke). Jeg trenger litt hjelp med å få portene til å holde seg konstant åpne her... Hvis det er noe i OS jeg må konfigurere så (hvis du kan,) venligst legg med instruksjoner til både Win XP Pro og Ubuntu (n00b style )? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du må aktivisere programmet du skal teste! Derfor fungerer det når du slår på utorrent og tester, men ikke når du slår av utorrent og kjører canuseeme. Lenke til kommentar
Penetal Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg skal kjøre cs:source server på ubuntu og torrent/spill på Win xp pro. Hvordan kan jeg holde portene mine konstant åpne? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) For det første: Har du satt modemet ditt i bridgemodus? For det andre: Har du konfigurert riktig? Kan du si hva du har skrevet på port forwarding? Det er ikke noe problem, de blir åpne hele tiden. Endret 21. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Penetal Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har ikke modem, drar kabel rett fra veggen til routern. Ja jeg har konfigurert portene rett, det funka før. Har satt opp alle portene 1-65535 åpne på min ip vpå både tcp og udp. Hvis det er noen som kan hjelpe meg over IM så send en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå